Hop til indhold

Voksen GP i Kbh?

Featured Replies

Skrevet

Hej Gents og søde piger

Jeg har i mange år haft nogle konkrete præferencer for hvem jeg besøger på mine hovedstadsbesøg, men nu vil jeg gerne udfordres.

Jeg er primært til voksne piger (35+ - og gerne op til 60), som er indlevende og nærværende, viser empati og nysgerrighed, og som ser godt ud. I min subjektive optik er det piger der ikke er stærkt overvægtige, men gerne runde, som plejer sig selv og som passer sit udseende. Slanke/tynde piger er også helt ok.

Jeg er normalt ikke til dominas á la Cherie, selv om hun har vist mig et fedt trick eller to, ej heller til passive, underdanige piger. Hvis der er et godt hoved placeret på herligheden er det et stort plus.

Hvad siger I - hvem kunne det være?

Skrevet

www.hvidovrepigerne.dk

www.bellahoejpigerne.dk

Claudia og Natazja hos Hvidovrepigerne er moden kvalitet (i 30'erne og 40'erne).

Claudia arbejder også hos Bellahøjpigerne, men der hedder hun Camilla.

Skrevet

www.hvidovrepigerne.dk

www.bellahoejpigerne.dk

Claudia og Natazja hos Hvidovrepigerne er moden kvalitet (i 30'erne og 40'erne).

Claudia arbejder også hos Bellahøjpigerne, men der hedder hun Camilla.

Super, tak. Det lyder fint.

Hvad med Sandra hos Hvidovrepigerne - kan hun anbefales?

Skrevet

Jeg har ikke haft fornøjelsen af Sandra, men sådan som jeg opfatter "den fælles ånd" hos Hvidovrepigerne, ville jeg ikke være bange for at gå i lag med hende.

- Melder du tilbage?

Skrevet

Takker, gents, men der må gerne komme flere anbefalinger... Mangler lige en pige hvis præsentation signalerer noget mere unikt end et lovet højt serviceniveau, hvis I forstår hvad jeg mener  :cool:  :cool:

Mine faste er nok ikke helt udkonkurreret - endnu...

Skrevet

Store forventninger som desværre ikke altid kan honoreres. Men som man sagde før i tiden: De higer og søger.

Hop ud i det i stedet for at vente og vente på flere anbefalinger.

God Kjøvenhavner-tur.

Skrevet

Hej Gents og søde piger

Jeg har i mange år haft nogle konkrete præferencer for hvem jeg besøger på mine hovedstadsbesøg, men nu vil jeg gerne udfordres.

Jeg er primært til voksne piger (35+ - og gerne op til 60), som er indlevende og nærværende, viser empati og nysgerrighed, og som ser godt ud. I min subjektive optik er det piger der ikke er stærkt overvægtige, men gerne runde, som plejer sig selv og som passer sit udseende. Slanke/tynde piger er også helt ok.

Jeg er normalt ikke til dominas á la Cherie, selv om hun har vist mig et fedt trick eller to, ej heller til passive, underdanige piger. Hvis der er et godt hoved placeret på herligheden er det et stort plus.

Hvad siger I - hvem kunne det være?

Et helt oplagt forslag er Gina Faith. Og hun er absolut meget nærmere din nedre grænse mht alder end de 60.

Søg under Glædespiger for nærmere detaljer. Desværre er  hun ret fraværende pt. men du har jo lov til at forsøge og måske være heldig.

En anden (og ofte glemt) mulighed er Chantall fra Cassiopeistars, der kan det vist aldrig gå galt.

Godnat fra

Kunden

Skrevet

Kan igen anbefale Ahornsgade.

Hvis det er en slank pige med indlevelse som er smuk, så skal du vælge Claudia. Altså hende i Ahornsgade.

God dag til alle

Skrevet

På trods af jeres anbefalinger, valgte jeg at gå i en anden boldgade...

>Det kan I læse mere om her  :-P 

Skrevet

På trods af jeres anbefalinger, valgte jeg at gå i en anden boldgade...

Det var godt nok meget hurtigt at du bestemte dig for en helt anden type besøg end det, du efterlyste. så hvorfor lave den efterlysning?

Kunden

Skrevet

Det var godt nok meget hurtigt at du bestemte dig for en helt anden type besøg end det, du efterlyste. så hvorfor lave den efterlysning?

Kunden

Jeg lader denne her stå uden yderligere udredning, da spørgsmålet lidt indirekte er et svar i sig selv.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.