Hop til indhold

June or Jane from Chabaprai on Turesensgade

Featured Replies

Skrevet

Hi All,

Just wondering if anyone knows this girl from Chabaprai(near Peblinge Sø).

I was a regular there with her a couple of years back but left Cph for a while and when I got back there were some less alluring models on site. Asked them but they didn't know her/weren't interested in sending me somewhere else

She's in the 3 pictures on the right of the main page http://www.chabaprai.dk/forside.php

Any help much appreciated!

Skrevet
Chabaprai have only been there about one year.
The girl in the photos is the owner, Jenny.  I saw her outside the shop for about 1 month ago.

-OD
Skrevet

Ah yes, think it was called Sawadee when I went there, odd about the photos, I could have sworn it was her.........maybe I'll stop by for a visit with Jenny to see if there is the same spark there :)

Thanks for the help!

Skrevet
I remember Sawatdee, there were two sisters, Jake and Bum, they were both lovely.
Do not  know where they are now, maybe in Thailand?

-OD
Skrevet

Forbered dig på en skuffelse. Var forbi chabaprai for et par uger siden og fik massage af pigen man ser på hjemmesiden. Ret kedelig massage og kedelig krop - har aldrig set bryster der hænger så meget på en thai...

Kan i stedet anbefale Pink Orchid som ligger lige ved siden af (Schaksgade mener jeg), der tog jeg selv over bagefter og mødte en yngre slank model som tog sig godt af mig  :-P

Skrevet

Thanks Marky, much appreciated!

Skrevet

Forbered dig på en skuffelse. Var forbi chabaprai for et par uger siden og fik massage af pigen man ser på hjemmesiden. Ret kedelig massage og kedelig krop - har aldrig set bryster der hænger så meget på en thai...

Kan i stedet anbefale Pink Orchid som ligger lige ved siden af (Schaksgade mener jeg), der tog jeg selv over bagefter og mødte en yngre slank model som tog sig godt af mig  :-P

Hvad fik du af ydelser hos Pink Orchid og hvem behandlede dig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.