miZZGina 17 Skrevet 24. December, 2014 Har desværre ikke stedet.. men mon ikk vi kan arrangere noget :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
miZZGina 17 Skrevet 30. December, 2014 Tusind tak beessea Det er simpelthen så skønt med alle de rosende ord <3 10000 knus Gina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
beessea 7 Skrevet 30. December, 2014 (edited) Tusind tak beessea Det er simpelthen så skønt med alle de rosende ord <3 10000 knus Gina Det er mig som takker tror også vi skal finde en dag i det nye år Redigeret 30. December, 2014 af beessea Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poulhansen 95 Skrevet 30. December, 2014 hvor køn er hendes ansigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 30. December, 2014 Jeg mener hun er smuk.. Men hver sin smag.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 1. Januar, 2015 PerZ: Du skriver du fik megafransk ... men hun skriver faktisk ret specifikt i hendes annoncer at hun IKKE yder megafransk. Var det en undtagelse, eller er ingen megafransk en ny praksis hos hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 1. Januar, 2015 Ja hun er stoppet med at tilbyde mega fransk.. :-( 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 1. Januar, 2015 Øv Men så længe resten af oplevelsen er i orden, sååh... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stryx 0 Skrevet 2. Januar, 2015 Ganske fin oplevelse jeg havde ved hende forleden, selvom hun var lidt presset i doggy... Gina er lille spinkel pige, men flot krop... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydnordjyden 4 Skrevet 20. Januar, 2015 Så fik jeg selv endelig tid til et besøg af Gina, og hun tog heldigvis telefonen. Jeg kan kun give ret med hvad der er sagt, dejlig pige, rigtig flot, dejlige fast bryster. Desværre var det alt for godt og jeg kunne ikke holde den for længe, men det var vel også det det hele gik ud på hehe. Lad jer endelig ikke gå glip af et besøg af hende. Desværre havde hun kun tid til en halv time, men næste gang skal der findes tid til en time. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg