Hop til indhold

Lena - Vejle

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Hvordan er oplevelsen?
Kan hun sit kram?
Skala fra 1 til 5 på besøget, udseende, krop osv?

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hej.

Ja, da. Jeg har besøgt hende. Hun er noget ældre, nok 55år og lidt tyndhåret. Det franske er uden og hun virker til at nyde det. Fingre i fissen er ok. Lidt bred bagtil med ok at kneppe til prisen..

Skrevet

Da hun var i Kolding, kaldte hun sig Lotte

Skrevet

Hun har både gået under navnet Linda, Lotte, Lise osv. Hun er ved at være lidt slidt i min optik,

Jeg har besøgt hende at par gange hvor det har været ude mærket, men sidst for ca 2 år siden endte hun med at prygle banditten så hårdt under blow at jeg måtte stoppe hende flere gange men endte med at tage hjem med uforrettet sag.

Jeg kommer ikke igen 

Skrevet

De billeder som hun har lagt ind på side 6 har da aldrig været hende, så der snyder hun mega meget, og hun er ikke ret pæn i min optik, tror også hun er en gammel kone på mindst 55 år, som sidder og strikker imellem kunderne kommer der aldrig igen  :mad:  :mad:

Skrevet

Jeg kan kun sige det samme hun har været på i for mange år

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.