Gæst Skrevet 18. November, 2014 http://side6.dk/resultatside/?q=3826 Salina og en Domina og er der 13 tilmeldinger er der en extra pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. December, 2014 Hm narrefisse, der var ingen gb på Valhalladet undrer mig meget hvorfor de så annoncerer med detfølte mig så meget til grin. Pigen der var på vagthavde ikke hørt om det og tirsdag var hendes faste dag..Nå det får jeg nok ikke noget svar påså måtte jeg bare kneppe hende der var på vagt og glemme om gb den dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13702 Skrevet 3. December, 2014 så måtte jeg bare kneppe hende der var på vagt og glemme om gb den dag. Sådan - go for it, når de andre drenge ikke gider se vores røv, laver vi bare vores eget solo GangBang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Katja. K 20 Skrevet 6. December, 2014 Hm narrefisse, der var ingen gb på Valhalladet undrer mig meget hvorfor de så annoncerer med detfølte mig så meget til grin. Pigen der var på vagthavde ikke hørt om det og tirsdag var hendes faste dag..Nå det får jeg nok ikke noget svar påså måtte jeg bare kneppe hende der var på vagt og glemme om gb den dag.Salina var vist kommet til at annoncere den forkerte dato, for det skulle have været om mandagen men det gik vist i vasken Den 6/1-15 bliver der afholdt GB på Valhalla :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 6. December, 2014 Hm narrefisse, der var ingen gb på Valhalla det undrer mig meget hvorfor de så annoncerer med det følte mig så meget til grin. Pigen der var på vagt havde ikke hørt om det og tirsdag var hendes faste dag.. Nå det får jeg nok ikke noget svar på så måtte jeg bare kneppe hende der var på vagt og glemme om gb den dag. Nej, der er da ingen grund til at skrive en besked om at det er aflyst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vigen2b 17 Skrevet 7. December, 2014 Narre fisse ?? Det er ihvertfald ikke noget jeg er stødt på til Gangbang på Valhalla og jeg har været der en del gang , ærgelig at der gik kuk i datoerner , men kikker forbi 6/1 2015 mvh vigen2b Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. December, 2014 Jeg havde tilmeldt mig og fik ingen besked om at det var forkert dato nå skidt pyt, vi ser om det bliver til noget. Salina har før annonceret forkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Katja. K 20 Skrevet 16. December, 2014 Jeg havde tilmeldt mig og fik ingen besked om at det var forkert datonå skidt pyt, vi ser om det bliver til noget. Salina har før annonceret forkertDet bliver ikke med Salina d 6/1-15 men det bliver stadig med Dominaen Empress og 2 frække tøser tilrådighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 16. December, 2014 Det bliver ikke med Salina d 6/1-15 men det bliver stadig med Dominaen Empress og 2 frække tøser til rådighed Er det muligt at se billeder af de tre GB-girls Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Januar, 2015 http://www.gudinderne.com/profiler/empress-malice/ det er dominaen, men kan ikke se noget om arrangementet nogen steder. men det kommer vel.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg