Hop til indhold
Onslow

Igen må man håbe, at det er en dårlig spøg.

Recommended Posts

Indsætter lige "hendes" tekst:

 

14årig pige mangler lommepenge! - 406 visning(er)

Oprettet idag kl. 02:50

 

Heej eehmm jeg må slet ikke være herinde..er nemli kun 14 år..men tilføj mig på skype :D min skype er : jxxxxx

mangler virkelig nogle lommepenge men det helt nyt for mig.

ka godt være jeg er genert når du skriver og ikke ved hvad du taler om, men det fordi jeg virkelig er nervøs så vær lidt sød. Håber at høre fra seriøse

kan kun kontaktes via skype som er : jxxxxx

 

Bemærk: ka godt være jeg er genert når du skriver og ikke ved hvad du taler om

Den sætning kunne godt tyde på noget lusk, men ellers er teksten jo smart lavet - og måske nærmere lavet af en voksen, der er ude på at tjene lidt penge  :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

SSP i Vejle vil prøve at finde pigen og stoppe hende eller mopningen af hende, eller hvad det nu drejer sig om. Kan jo også være nogen som måske vil forsøge at hive nogen penge ud af evt. pædofile som svarer på annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annoncen var på igen her for ca en uge siden måske mere og der var teksten en anelse anderledes men den samme pige og samme koncept. Anmeldte annoncen til annoncelight og har ikke set hende derinde mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...