Hop til indhold
bjarne100

Lola 29 gravid Aalborg

Recommended Posts

Jeg har også besøgt hende og jeg kan fuldt ud tilslutte mig larokkas beskrivelse : supersød pige med en dejlig fræk krop , som giver sig god tid ..

Hun kom direkte fra badet og var ren og velduftende .. Jeg havde bestilt 30 min med alt blidt og jeg blev i hvert fald ikke snydt med tiden - jeg kom lidt for hurtigt , men så var der mere tid til lidt hyggesnak bagefter :-P

Jeg var godt tilfreds og regner med snart at besøge hende igen :cool:     

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hendes udseende passer sådan set fint med beskrivelsen i hendes annonce - hun er ikke så høj og bortset fra den gravide mave , vil jeg beskrive hende som slank og med pæne faste bryster og et rigtig kønt ansigt .. Meget sød og smilende ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå okay - det har måske været en vagtplan , der har glippet for hende ..

Da jeg besøgte hende , var det i en privat lejlighed i Aalborg .. Der er vel ikke andet at gøre end kontakte hende og spørge , hvor hun er .. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen som ved om hun stadig er i branchen? Jeg havde planer om at besøge hende når hun fik mælk i brysterne men det blev aldrig til noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...