bjarne100 1 Skrevet 17. November, 2014 Hej, er der nogen der har erfaring med gravide Lola? https://annoncelight.dk/annonce/167479/lola-29-gravid-vild-med-sex-er-paa-i-aalborg-fra-14-til-19# Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 17. November, 2014 Har været forbi hende . Super sød pige var dejlig frisk fra bad da jeg kom . lidt stille pige til blide former meget indlevende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrick 69 91 Skrevet 17. November, 2014 Er det bare mig eller kan i andre heller ikke se hvor i landet Lola befinder sig ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjarne100 1 Skrevet 17. November, 2014 Hun skrev tidligere at det var Aalborg, så det går jeg udfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 17. November, 2014 Jeg mødte hende i Aarhus.....Skriv en pæn sms så får i by oplyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 833 Skrevet 2. December, 2014 Jeg har også besøgt hende og jeg kan fuldt ud tilslutte mig larokkas beskrivelse : supersød pige med en dejlig fræk krop , som giver sig god tid .. Hun kom direkte fra badet og var ren og velduftende .. Jeg havde bestilt 30 min med alt blidt og jeg blev i hvert fald ikke snydt med tiden - jeg kom lidt for hurtigt , men så var der mere tid til lidt hyggesnak bagefter Jeg var godt tilfreds og regner med snart at besøge hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 2. December, 2014 Hvordan ser hun ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 833 Skrevet 2. December, 2014 Hendes udseende passer sådan set fint med beskrivelsen i hendes annonce - hun er ikke så høj og bortset fra den gravide mave , vil jeg beskrive hende som slank og med pæne faste bryster og et rigtig kønt ansigt .. Meget sød og smilende ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 833 Skrevet 6. December, 2014 Nå - så er der kommet billeder på annoncen https://annoncelight.dk/annonce/172030/lola-29-gravid-vild-med-sex-traeffes-loerdag-i-aarhus-nu-med-min-fraekke-veninde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 85 Skrevet 6. December, 2014 (edited) Må sige at det frister at besøge hende,når jeg nu ser hendes billeder. Redigeret 6. December, 2014 af J@n38 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 833 Skrevet 6. December, 2014 Det kan du roligt gøre .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 85 Skrevet 6. December, 2014 Tidligere stod der at hun var i Aarhus i dag,men nu er hun pludselig i Aalborg.Lidt forvirrende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 833 Skrevet 6. December, 2014 Nå okay - det har måske været en vagtplan , der har glippet for hende .. Da jeg besøgte hende , var det i en privat lejlighed i Aalborg .. Der er vel ikke andet at gøre end kontakte hende og spørge , hvor hun er .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 85 Skrevet 6. December, 2014 Ja det kunne tænkes. Og ja det vil jeg gøre.Men har lige en anden gravid der skal besøges først. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klemme 4 Skrevet 7. December, 2014 Er det også en vi måske kan få glæde af ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 26. April, 2015 Er der nogen som ved om hun stadig er i branchen? Jeg havde planer om at besøge hende når hun fik mælk i brysterne men det blev aldrig til noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 27. April, 2015 Hun er på barsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 27. April, 2015 Er der mon så nogen som ved om hun har tænkt sig at begynde igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg