Hop til indhold
crazy.decent.man

GRACE 27994976 From Canarias in frederiksberg - OK oplevelse

Recommended Posts

Har været på besøg hos denne flotte kvinde

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=21905

Kunne ikke finde nogen anmeldelse af hende så jeg tog chancen, kunne godt nok finde hendes billede på en Schweizisk hjemmeside.

Jeg ringede og lavede en aftale om at komme 20 min efter og fik adressen på SMS.

Ankom til adressen på Frederiksberg ringede da jeg ankom, sagde hun ville åben efter 2 sekunder, men skulle ringe 2 gange mere og ventede i alt 12 min var lige ved at gå.

Kom ned i kælderen, hun så dejlig ud og er helt klart hende på billederne (vil jeg tro) og de 22 år passer sikker også meget godt.

Vi aftalte en halv time som hun så forlangte 100 kr. mere for end i annoncen, jeg brokkede mig og så var det helt i orden med de 600 kr.

Hun kan lidt engelsk men kommunikationen var besværlig.

Hun ser virkelig godt ud efter min mening, et sødt ansigt, veltrænet krop med hofter, faste balder, markeret talje og et par store plastik bryster, d eller e vil jeg tro uden at være ekspert.

Brysterne er kugle runde og meget hårde men også meget berøringsvenlige. Ikke noget kysseri og fissen måtte jeg ikke rører, så absolut ikke noget GFE over det som jeg ellers er meget glad for.

Blow med gummi var dejligt og hun gav sig god tid men brugte meget hånd.

Sexen var også dejlig, hun stønnede passene men ellers var der ikke meget  indlevelse. Hun prøvede dog at få mig til at komme bare ved at gnubbe fissen oven på min pik og simulerede en orgasme men det hoppede jeg nu ikke på.

Så alt i alt en god gang sex med en rigtig flot ung kvinde, uden indlevelse fra hendes side.

Tror ikke jeg kommer tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...