The Deep 158 Skrevet 17. November, 2014 Hej Hvem har haft hende på besøg? Lyder godt nok fræk! https://annoncelight.dk/annonce/165298/spermglad-amatoer-er-vild-med-at-sutte-pik Lade os hold til emne... Som er "erfaring med Bella" Det er ikke en chat forum ang. hende bare en efterlysninger om hende! takker The Deep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 17. November, 2014 Inte för att jag vill spoilera din önskan..... Men det ser ut som hon kun var tillgänglig mellom 9Nov-14Nov?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 17. November, 2014 det er ike hvad jeg er efter som du kan læse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 17. November, 2014 det er ike hvad jeg er efter som du kan læse! Pas nu på blodtrykket Der er en anden efterlysningstråd om hende (Advarsel: stærkt irriterende overskrift), som hun selv skriver i - det er en god ide at tjekke den ud: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Ældre anmeldelser i to tråde (en startet af mig): '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. November, 2014 Sakset fra hendes annonce:"JEG LAVER AFTALER FRA I MORGEN AFTEN SØNDAG D. 9. TIL OG MED FREDAG D. 14." Umiddelbart tager hun ikke imod nye aftaler, hvis det hun selv skriver stemmer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 17. November, 2014 Ja Charming og hvad så? Så Bebop du siger at Nicola er nu Bella? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dieter von tease Skrevet 17. November, 2014 Hi, Got a visit last week, really pretty girl(imo) nice big tits, very personable chick and one of the best blowjobs I've ever had...... like ever! don't wanna come off like I'm advertising but if I was on Ebay I'd be leaving an A++++++ rating Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 18. November, 2014 Ja Charming og hvad så? Så Bebop du siger at Nicola er nu Bella? Jeps. Det er helt sikkert. I øvrigt priceless, at der nu er to der har skrevet samme pointe, som nok er gået op for de fleste .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 18. November, 2014 jeg takker! sagen er nu lukket! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. November, 2014 Ja Charming og hvad så? Hvis hun ikke modtager besøg, kan det være svært at købe sex af hende. Det var bare det jeg mente. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg