Hop til indhold
mogms

Thida i Horsens

Recommended Posts

Så meldte kroppen at den trængte til massage, og jeg måtte give efter og besøgte Thida Thai Massage i Borgergade i Horsens.

Havde bestilt en time og blev mødt at en forbløffende smuk lidt genert pige i midt 30'erne. Mener hun hedder Oraya eller noget lign. 

Afførte mine klæder men blev så bedt om at underbukser kunne blive på... Så et muligt HJ forsvinde i det fjerne, men ok. Massagen var også vigtig.

Og der må jeg sige at jeg blev positiv overrasket... Hold da k... der blev gået i dybden, men på en kyndig og god måde. Hun sørgede hele tiden for at komme med varm olie og det var i det hele tiden en skøn oplevelse. Intet erotisk, men nok den bedste massage jeg har fået i årtier... Pigen var sød smilende og fortalte at hun var der kun om eftermiddagen da hun havde andet job ved siden af.

Kort og godt. En stor anbefaling når det gælder massage. Har været uden nakke og lændesmerter i 5 dage nu, men må derhen igen. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lækkert med en positiv beretning fra Horsens. Der er ellers ved at være langt mellem snapsene der for tiden. En skam hun ikke som minimum er med på en hjælpende hånd, men det kan være hun bliver klogere... Udbud og efterspørgsel...:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...