knallert 3424 Skrevet 16. November, 2014 hvordan får man slettet det billede der er på ens profil. mit er jo ikke lovlig ligesom mange andres herinde heller ikke er- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 16. November, 2014 Har du dårlig samvittighed over at have stjålet dit profilbillede fra www.vestjyskveteranknallertklub.dk ? Har de meddelt dig, at de ved hvor du bor? Jeg kan god forstå du er nervøs lige nu - det er ikke en god idé at træde den slags rygmærkeklubber for nær - heller ikke selv om de kun kører knallert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. November, 2014 Ved at uploade et nyt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 16. November, 2014 hvad med dit Jeg er sikker på at Danny DeVito ville føle sig godt tilfreds ved at se, hvordan jeg repræsenterer ham her på stedet - han kunne måske endda se en vis reklameværdi i det!??! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13915 Skrevet 16. November, 2014 hvordan får man slettet det billede der er på ens profil. mit er jo ikke lovlig ligesom mange andres herinde heller ikke er- Klik på dit profilnavn i øverste højre hjørne, derefter: min profil, peg så på dit billede i venstre side og der fremkommet et lille sort skilt med "Ret", som du klikker på og der fremkommen en menu - så giver resten vist sig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg