Hop til indhold
Gæst

Hvordan tør i tænker på alle de sygdomme.

Recommended Posts

Gæst

Har måske et naivt spørgsmål

Har ikke prøvet en prostitueret før så det skal prøves nu.

 

Hvordan tør i:

 

slikket fisse

få superfransk

få slikket pik 

 

Tænker på alle de sygdomme og andre ting der kan følge med.

hvordan ved i at hun ikke er sygdoms fri uden smitte.

 

vil gerne prøve alle 3 ting, men vil ikke ende med at blive syg af det. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Det er jo også farligt at gå en tur ude på gaden  :-P men hvis det er din store frygt så må du jo bruge kondom og lade være med at slikke. der er nok også større chance for at blive smittet med en ikke  prostitueret, for sjældent piger lader sig teste hvis de ingen symptomer har på sygdomme, men mange  prostituerede lader sig teste jævnligt så tror ikke du behøver frygte så meget men bare nyde de dejlige piger. :-P 

 

Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes det er mere utroligt nogen tør kneppe en pige i fissen og røven uden kondom

der sætter jeg godtnok grænsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har måske et naivt spørgsmål

Har ikke prøvet en prostitueret før så det skal prøves nu.

 

Hvordan tør i:

 

slikket fisse

få superfransk

få slikket pik 

 

Tænker på alle de sygdomme og andre ting der kan følge med.

hvordan ved i at hun ikke er sygdoms fri uden smitte.

 

vil gerne prøve alle 3 ting, men vil ikke ende med at blive syg af det. 

Slet ikke naivt spørgsmål, faktisk meget relevant og værd at tænke over. Især hvis man er i forhold kan det være svært at håndtere hvis man bliver smittet med noget, og giver det videre. Personligt har jeg aldrig dyrket nogen af ovennævnte sportsgrene, netop af den årsag. Jeg ved det ikke er helt det samme, men for mig er det godt nok.  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Livet er en seksuelt overført sygdom med 100 % dødelig udgang.

 

Husk at leve livet, mens du har det, og husk på, at den, der forstår at LEVE livet, kan opleve mere en søndag formiddag end andre i et helt liv.

 

 

Og det er bedre at sidde hos Sct. Peter og fortryde de ting, man har gjort, end at sidde og ærgre sig over det, frygten (den noget irrationelle) afholdt én fra.

 

Og nej, jeg plæderer ikke for, at man skal begive sig "off piste" første gang, man har brædder på fødderne, men den lille kriblen i maven, vil jeg for alt i verden ikke gå glip af.

 

God søndag. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har måske et naivt spørgsmål

Har ikke prøvet en prostitueret før så det skal prøves nu.

Hvordan tør i:

slikket fisse

få superfransk

få slikket pik

Tænker på alle de sygdomme og andre ting der kan følge med.

hvordan ved i at hun ikke er sygdoms fri uden smitte.

vil gerne prøve alle 3 ting, men vil ikke ende med at blive syg af det.

Husk nu at leve og nyde livet, det kan man godt gøre samtidig med man bruger sin fornuft og kritiske sans.

Tror i øvrigt det er mere sikkert med en prof pige end en pige du møder i byen. Min erfaring er at gp'erne passer godt på sig selv. Omvendt er min erfaring at man kvinder i byen knalder mv uden gummi uden at vide særligt meget om hvem jeg er og har bedrevet tidligere.

God fornøjelse med dine kommende oplevelser :-)

Tror nu du umiddelbart skal bekymre dig mest om din bankkonto. Det kan godt blive dyrt...

L

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan tør i:

 

slikket fisse

få superfransk

få slikket pik 

 

Tænker på alle de sygdomme og andre ting der kan følge med.

hvordan ved i at hun ikke er sygdoms fri uden smitte.

 

 

Jeg mener det er farligere at spise rullepølse end det er at dyrke gensidig superfransk... :mrgreen: Men pas på derude, det er livsfarligt at leve, vi dør af det... :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Først og fremmest et helt konkret spørgsmål (og måske er det også naivt og dumt....):

Er der nogen risici forbundet med at komme udover pigens fisse?

Altså kneppe med kondom, trække sig ud og tage kondomet af og komme på fissen....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen risici forbundet med at komme udover pigens fisse?

Hvis du gør det uden at have aftalt det med pigen, så tror jeg der er rigtig mange risici forbundet med det !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen risici forbundet med at komme udover pigens fisse?

Altså kneppe med kondom, trække sig ud og tage kondomet af og komme på fissen....

 

Som Louie og Butch skriver, kan det godt give et blåt øje, hvis det ikke er aftalt... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes personligt at det er mega frækt ..at få de dyrebare dråber ud over mig.. bare ikk i øjnene. .det gør herrenas  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Risikoen for overførsel af hiv-virus ved oralsex er minimal. Mig bekendt er der ikke beskrevet et eneste tilfælde af hivsmitte ved oralsex.

Det betyder imidlertid ikke, at man er homefree. Der er en reel risiko for smitte med en lang række seksuelt overførte sygdomme - herunder human papilomavirus (hpv) og hepatitis (leverbetændelse)

Hpv-vaccine tilbydes som bekendt pigebørn, da det kan forhindre cancer i livmoderen. Hpv er særdeles udbredt i befolkningen og vaccinationen bør derfor finde sted inden seksuelle debut. Hpv kan formentlig også medføre cancer i mund og svælg og kan overføres ved oralsex.

Hepatitis (leverbetændelse) eksisterer som bekendt i formerne A, B og C.

Hepatitis A virus findes i afføring fra en smittet person og virus er meget smitsom. Der er risiko for at virus findes på selv ren hud. Der er en væsentlig risiko for smitte med hepatitis A ved slik kys omkring endetarmsåbningen (rimning). Hepatitis A er mere udbredt i nogle dele af verden end andre. Den pristitueredes oprindelsesland .

Hepatitis B (kan medføhre kronisk leverbetændelse) smitter gennem kropsvæsker. Hep B er særdeles smittefarlig (langt højere smittefare end hiv). Der er formentlig risiko for smitte ved oralsex med en smittet person.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Smitte med Klamydia og gonorré ved oralsex er også en meget sandsynlig mulighed.

 

Så hvis en fyr med én af de to sygdomme lige har sprøjtet pigens mund til og du kommer bagefter og vil have superfransk, så får du ssv. en lille bonus med hjem ... tillykke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hpv-vaccinen beskytter også mod kønsvorter (hvilket var den primære grund til jeg købte 3 skud gardasil).

https://sundhedsstyrelsen.dk/da/sundhed/vaccination/hpv-vaccination

Udover hpv har jeg også hepatitis A og B vaccination, hvilket jeg synes alle med vores hobby bør investere i. ;-)

Som de andre ganske rigtigt har skrevet, så er der en risiko ved alt. Jeg har fået mange blows uden kondom af danske, tyske, polske, tjekkiske og ungarske piger (og tilsvarende slikket dem) uden at få nogen sygdomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har måske et naivt spørgsmål

Har ikke prøvet en prostitueret før så det skal prøves nu.

 

Hvordan tør i:

 

slikket fisse

få superfransk

få slikket pik 

 

Tænker på alle de sygdomme og andre ting der kan følge med.

hvordan ved i at hun ikke er sygdoms fri uden smitte.

 

vil gerne prøve alle 3 ting, men vil ikke ende med at blive syg af det. 

 

hvis du er bange for at pigen ikke er rask - så lad være med at give hende fransk... 

 

hvis du  er bange for at få gonorre, kondylomer ect - så lad være med  at få den suttet af uden... 

 

 

så enkelt er det... træf de valg der paasser med de risici du er villig  til at løbe..... 

 

 

GPerne herinde på boardet er nogle af de mest prof piger du kan finde i DK - vi passer afsindig godt på vores kunder fordi vi passer rigtig godt på os selv.  Nogle af os har oralsex uden på programmet - andre har ikke... 

 

men fælles er at vi ikke tager nogen chancer, bliver tjekket i hoved og r** i tide og utide og i det hele taget gør hvad vi kan for at værne om vores gæster på alle tænkelige måder.. 

 

 

så basalt set... det er en kalkuleret risiko... og du skal blot finde ud af hvor stor en risiko du mener passer til dit sindelag :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har måske et naivt spørgsmål

Har ikke prøvet en prostitueret før så det skal prøves nu.

 

Hvordan tør i:

 

slikket fisse

få superfransk

få slikket pik 

 

Tænker på alle de sygdomme og andre ting der kan følge med.

hvordan ved i at hun ikke er sygdoms fri uden smitte.

 

vil gerne prøve alle 3 ting, men vil ikke ende med at blive syg af det. 

 

Hvordan med at kysse pigen? Har du ikke også lyst til det?

 

Men vælg under alle omstændigheder en dansk pige, de første gange, så hun kan forklare lidt om do and donts for at få en god oplevevlse - og køb så en ½ eller hel time, hvis du vil have en god oplevelse.

 

Hvis du er meget usikker på hvordan det hele skal foregå og hvordan du lige håndterer en pige, kan det anbefales med en omgang pirringsbondage (undlad dog evt.  at få bind for øjnene, så du også får en visuel oplevelse), hvor du helt overlader det til pigen at styre løjerne - ihvertfald i 1. halvleg - mange piger tænder på at udnytte en mand på den måde og du lærer lidt om hvordan pigerne gerne vil have det for at få orgasme - og at give en kvinde orgasme, har du måske heller ikke prøvet før  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hpv-vaccinen beskytter også mod kønsvorter (hvilket var den primære grund til jeg købte 3 skud gardasil).

https://sundhedsstyrelsen.dk/da/sundhed/vaccination/hpv-vaccination

Udover hpv har jeg også hepatitis A og B vaccination, hvilket jeg synes alle med vores hobby bør investere i. :wink:

Som de andre ganske rigtigt har skrevet, så er der en risiko ved alt. Jeg har fået mange blows uden kondom af danske, tyske, polske, tjekkiske og ungarske piger (og tilsvarende slikket dem) uden at få nogen sygdomme.

 

Jeg betalte Gardasil for min datter. Det var før det blev subsidieret. Jeg vidste ikke, det blev tilbudt mænd. Hos vem er du blevet vaccineret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg betalte Gardasil for min datter. Det var før det blev subsidieret. Jeg vidste ikke, det blev tilbudt mænd. Hos vem er du blevet vaccineret?

Jeg blev vaccineret af sygeplejersken hos min egen læge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ganske korrekt, at mænd/drenge også kan vaccineres mod hpv hos egen læge med gardasil. 

 

Der er dog den lille krølle, at man bør vaccineres inden den seksuelle debut, da forekomsten af HPV-infektion er relativt høj i befolkningen.  

 

 
 
Redigeret af RobinHood

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...