Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har fulgt lidt med under "Efterlysning" på dette emne - og har nu været forbi selv.

Privat villa (som jeg noteret mig, er til salg) - og der var heldigvis IKKE åbent hus, da jeg var der - det Phen havde på menuen, var helt klart iorden massage.

Der er indrettet i den ene ende af stuen, bag en tynd væg, et rum til massage med to brikse.

Hun er meget sød, smilende, og snakkesalig. Jeg fik en oliemassage, og hun dækker mig til med et stort håndklæde, og afdækker, som så mange andre steder, de områder som skal masseres. Hun spurgte til, om det skulle være blødt eller hårdt - og jeg valgte det sidste.

Hun har en varmedunk, som hun placere og flytter rundt på kroppen, og det skal siges, den er godt varm.

Det hun udførte på mig, har jeg ikke noget at klage over, hun var omhyggelig og fik fat i de steder, som jeg har vrøvl med. Hun pirrede ikke direkte de sædvanlige steder, men var hele tiden tæt på...hvilke i min optik, også kan være ret pirrende.

Prisen som skrevet under efterlysninger, var også normal (kr. 350,-) for en time - og der var ikke rigtigt oplæg til mere....men måske hvem ved - så hvis man er til venlig, rar og grundig behandling, så er Phen helt sikker en mulighed.

Hører selvfølgelig gerne fra andre besøgende.

God søndag.

Redigeret af Lucash

Skrevet

Hej Lucash,

Tak for en altid god beretning.

Det må være hende her:

Thai massage v/Chanphen Chanchamruean

Pedersborg Torv 4, 4180 Sorø, tlf. 31 12 70 69

-OD

Skrevet
  • Author

Der er ikke noget link endnu, før end Phen har været i Thailand her til december. 

Men jeg kan tilføje dette, taget fra mit indlæg under "Efterlysninger":

Oliemassage

Thaimassage

Foodmassage (spændende nyt tiltag  :-P ) - alle menuer kr. 350 pr. time/kr. 200 for en halv.

Sportsmassage kr. 450 pr. time/kr. 250 for en halv

Urte varm massage kr. 450 pr. time/kr. 300 for en halv og kr. 650 for 1,5 time

...så er der ellers andre interessante menuer bl.a. waxing, body scrap og negle osv.

God fornøjelse.

Skrevet
  • Author

Hej Lucash,

Tak for en altid god beretning.

Det må være hende her:

Thai massage v/Chanphen Chanchamruean

Pedersborg Torv 4, 4180 Sorø, tlf. 31 12 70 69

-OD

Hej OD

Tak for tilliden :-P  og din hurtige, oplysende og informerende service. Det er præcis denne - og jeg har været der 2 gange nu, uden at jeg vil gå i detaljer med 2. omgang.

Kan dog tilføje, at der kan være mulighed/risiko for, at hendes mand i huset også er hjemme. :oops:

• 1 month later...
Skrevet

Hej OD

Tak for tilliden :-P  og din hurtige, oplysende og informerende service. Det er præcis denne - og jeg har været der 2 gange nu, uden at jeg vil gå i detaljer med 2. omgang.

Kan dog tilføje, at der kan være mulighed/risiko for, at hendes mand i huset også er hjemme. :oops:

Så var det nok ikke 2 omgang at manden i huset var hjemme... :mrgreen:  :geek:

• 1 month later...
Skrevet

Måske jeg bare var uheldig første gang jeg var der...intet udover thaimassage...

Smider i altid boxershortsne når I er til thaimassage ?

Skrevet

Tror kun man kan få massage der men der er hun også rigtig god til.

Smider altid det hele hvis jeg ikke får besked på andet

Skrevet

Ja massagen er rigtig god , dog vat der småkoldt der dag jeg var der

• 10 months later...
Skrevet
  • Author

Ja da - det er helt som det plejer at være. Rigtig grundig, god og hyggelig massage - hos en sød og rigtig rar Thai-kvinde og hendes flinke mand. Det er et besøg værd og hun har også fået en hjemmeside: http://www.phan-wellnessmassage.dk/

God Jul.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.