Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Efter nogle skuffelser på thaiklinikker, valgte jeg -meget mod mine principper - at skifte til ikke thai.

Valget faldt på Vania http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=20700i Vanløse bl.a. fordi jeg syntes hun så godt ud på billederne og fordi hun ikke bor ret langt fra mig.

Og jeg blev ikke skuffet. Tværtimod.

Billederne lyver ikke. De giver ikke damen fuld retfærdighed. Vania er en gudesmuk sydamerikaner på ca. 175 cm med en dejlig rund krop og nogle naurlige store bryster. Søger du en petit pige, er hun ikke den rette for dig

Hun er smilende og venlig, og hun giver helt frivilligt lækre tungekys. Jeg ved ikke, om hun har nogle grænser. Jeg nåede dem i hvert fald ikke, og jeg fik det, jeg var kommet efter og måske lidt mere i form af hendes dejlig krop og venlige væsen.

Prisen er også rimelig. 1.500 for ca. 70 minutter med lidt ekstra og et bad.

Hun tager tilbage til Colombia på lørdag, så fredag den 21. november er desværre sidste frist.

Mons65

Redigeret af Mons65

Skrevet

Tak for en god anmeldelse, hun lyder jo rigtig dejlig.  Nogen gange kan det betale sig at bevæge sig ud af sit safe area.

Tænkte på om hendes bryster er ægte eller hjulpet på vej.   Er hun helt glat eller med lidt kønsbehåring ?

Skrevet
  • Author

Det virker ikke som om Vania's bryster er hjulpet på vej. De er store, men bestemt ikke hårdt pumpede. De virker naturlige - og så er de meget legelystne og med meget store brystvorter.

Hun er helt glatbarberet.

Glemte at skrive, at hendes engelske ikke er ret godt, men kommunikationen gik alligevel næsten uden problemer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.