Hop til indhold
ManTaurus

Randersgirls - Brunetten

Recommended Posts

Så fik jeg mig taget sammen til at få lettet trykket i de nedre regioner, og skulle så finde et godt sted med en flot kvinde. ( Gider nemlig ikke Thaimasssage mere her i byen Randers ). Og valget faldt på randersgirls, hvor de anoncerer med 2 piger, en brunette og en blond. Valget faldt på brunetter, og blec også mødt af hende, da jeg havde ringet på. og hoold da op, hun ser hammerflot ud. Flotte bryster, som jeg straks kunne se, ikke var helt naturlige, og hun indrømmede da også at det var silicone. Hun snakker desværre kun spansk ( he he, også MED brysterne, men det kommer senere ). Jeg valgte gensidig fransk og dansk, ja jeg kan godt lide at slikke en sød lækker mis. Hendes mis var pikant barberet, og ikke glat som de fleste, og en pikant barbering er det jeg foretrækker, Hun satte straks gummi på drengen, og tog min pik i munden og suttede herligt med masser a f mundvand, og med fagter ( no habla danish or english as I told ), gjorde hun tegn til at ligge i 69. Og for pokekr da hvor jeg nød hendes lækre mid foran mun mund, så jeg straks borede min tunge helt ind og lod den rulle rundt derinde i varmen, samt tog en god suttetur på clit også. Da jeg blev tilpas stiv, satte hun sig på min pik, og lod den glide stille ind. Hun sagde et eller andet på spansk, som jeg ikke forstod, men det har sikkert være noget med at ride, eller sætte ovenpå. det kørte fint, og jeg pressede hendes flotte bryster sammen, og gjorde tegn til at få min pik imellem, og den var hun straks med på. Så hun steg af, rev gummiet af og kørte min meget spændte lem af mellem brusterne, og ufff hvor jeg kom, og hun sørgede for at spille den helt tom, uden at tage hensyn til hvor min ladning ramte, udover hendes bryster, for hun spillede virkelig til. Og Ja, jeg blev tømt.

Der var ingen kys på mund under hele sceancen ( kostede forresten 900 kroner ), og det rørte mig heller ikke, for jeg fik til gengæld lov til både at slikke og sutte på hendes barm. Og blev også letet over at hun er til sikker sex, og satte gummi på, før hun begyndte at sutte. men hvad ? er det så også ok at jeg ( og adnre mænd ), slikker mis ?. tja, men det gør man vel også, HVIS man scorer i byen og tager med hjem  

 

summa sumarum : En positiv oplevelse. Men havde lidt ondt af hende, for hun kan ikke snakke andet en spansk, og når jeg sagde et par enkelte spanske gloser, lyste hun op i et STORT Smil hver gang. Tror hun føler sig lidt hmm ensom, for hun kan ikke snakke med sine kunder, og hun virker mægtig venlig og sød, og ikke kun som prostitueret. Ærgerligt at man ikke kan snakke med pigen, for det er ligesom med til at tænde lunten, men gør dog gerne et besøg igen, og gerne være samen med hende længere tid. ( ja jeg var lidt nervøs, for det er første gang jeg har besøgt en prostitureret ),og dette ville jeg gerne have fortalt hende, men ak. 

 

Pigen 9

kemi 8 

sexen 10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej Man Taurus.

 

Fin og god anmeldelse.

Der mangler kun en lille supplerende oplysning om, hvor lang tid, din betaling på 900 rakte?

 

hilsen Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener det var for 15 minutter, men vi brugte mere tid end det.. Hun holder så meget øje med tiden, for som jeg også antyder i mit indlæg, så tror jeg hun nyder både at sexe, og  at snakke med kunderne ( selvom vi ikke forstår hinanden). Hun vil give sine kunder en god oplevelse, og har god tid. Altså en meget meget sød pige på alle måder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I går (d. 23 nov.) reklamerede de med to brunetter. En i start tyverne og hende jeg mødte på (måske) 26. Billedet passede fint over ens med den jeg mødte i døren og jeg fik en halv time med dansk, fransk, spansk og tungekys for 1.000 kr. Men kan dog se at der nu er kommet hvad der ligner en ny pige på addressen så kan ikke garantere noget...

 

http://side6.dk/resultatside/?q=5980

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...