Hop til indhold
Guest singelmanden

Malene Vang i Viborg

Recommended Posts

Guest singelmanden

Hejsa.

Faldt lige over denne annonce igår og fik en aftale i hus.

Hold jer væk!! - Hun vejer mere end 69 kg og ævler løs hele tiden mens man sexer.

Efter 5 minutter blev jeg mindet om at vi skulle skynde os, da jeg kun havde betalt for 30 minutter. 

Hun sutter også meget dårligt, så jeg besluttede at spille den af udover hendes oversminkede runde ansigt.

Annoncen lyder:

Må jeg sutte? Jeg er vild med sex, og at sutte dybt.. Har tid lørdag og søndag ; )

Jeg er til alt i alm. fræk, våd kærestesex, jeg får let sprøjteorgasmer. Du er gavmild, og dit udseende betyder ikke noget, bare du er sød, ordentlig, skandinavisk og over 30 år.

Jeg er fræk, sød, køn, glad, positiv og meget ligetil, 42 år,160/69/ 85B. Runde former. Jeg tænder desværre ikke på oversize pik :)

Kan mødes i Viborg, lørdag kl. 10 -22 og søndag kl. 9 - 15.

Privat og diskret, lever ikke af dette. Er bare liderlig og vild med sex og pik... Tænder på det "uartige" i, at sælge mig selv.

Har du besøgt mig tidligere, så nævn det i smsén. Jeg gemmer ikke tlf. numre og kan derfor ikke genkende dig : )

Aftaler laves på mail [email protected] eller sms: 2977 6026. Jeg har almindeligt job til dagligt og besvare din besked, når jeg har tid. (indtalte beskeder aflyttes ikke).

Billeder fremsendes ikke.

Renlighed og diskretion er en gensidig selvfølge.

Knus og krammer Malene

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har også besøgt hende for godt en måned siden og ja hun snakker meget men jeg havde nu en hyglig time sammen med hende syntes hun sutted godt og længe og var rigtig dejlig fræk helt sikkert er det at jeg skal besøge hende igen :-) men ved det er jo altid smag og behag med hvad man syntes om en pige og kemi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med SÅ forskellige anmeldelser, er det tydeligt at kemi ml. mennesker og ikke mindst forventningsafstemning, betyder meget.

Jeg har besøgt hende en del gange efterhånden og skal helt sikkert igen.

I kan sige hvad i vil om udseende og snakketøjet.

Men hun er 110% ægte liderlig.

I modsætning til så uendelig mange piger i branchen.

Hun sutter, knepper, sprøjter, sluger og stønner, som om det handlede om liv eller død.

Jeg synes hun er køn og ikke mindst fræk som bare satan.

Og hendes hjem er ganske almindeligt pænt og rent.

Her er et link til en anden tråd, hvor Malene er diskuteret. Også der er der forskellige oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende for et stykke tid siden og det var faneme dårligt, har ellers haft et par OK oplevelser hos hende. For satan hun var belastende at høre på den dag og IGEN mishandlede hun pikken med tænderne. Så så jeg hende inde i Viborg nogle dage efter og tænkte bare, hvorfor fanden har jeg kneppet hende?!?

Hun er faktisk slet ikke lækker, men hun er billig og det var jo nok derfor og når man er liderlig.....

Betaler heller enoget mere næste gang!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Malene, og skønt jeg nok ikke vender tilbage til hende, så synes jeg ikke det var en horribel oplevelse. Hun snakker lige rigeligt, men til gengæld er der ingen tvivl om at hun synes det er fedt at blive bollet. Og hun tager ikke mere for ekstraydelser som f.eks at blive sprøjtet i håret (jeg havde ellers advaret hendenogle gange, at nu var det lige op over - mendet var hunpænt ligeglad med)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...