Hop til indhold
Holmes 196

Novice. Nu om par kan besøge FKK

Recommended Posts

Hej

Min kæreste og jeg har i lang tid snakket om, at vi kunne tænke os at have sex med en pige mere.

Min kæreste tænder helt vildt på pigesex og har alle mulige våde drømme om at prøve dette.

Vi har endnu ikke lyst til at dele denne oplevelse i et stort rum og mit forslag er derfor at besøge en FKK klub inden nordtyske.

Er der nogen af jer der har et forslag til en klub, hvor min kæreste kan få udlevet denne drøm, og hvor jeg kan tage del i drømmen som part i en trekant?Altså en klub hvor vi i ro og mag kan vænne os til atmosfæren og derefter kan vælge nogle piger ud til vores eventyr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Harmony lidt syd for Hamburg.

 

Har set par komme der for at sammen gå på værelset med en eller flere piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Harmony ja.

Var der en dag, da et par der var sammen med fire piger. Jeg har beskrevet det i en mine tidligere beskrivelser af mine besøg på Harmony.

Men vær opmærksom på, at pigerne tager sig dobbelt betalt for at på værelse med to gæster uanset om det er to m eller en m og en k :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg aldrig prøvet en swinger klub, og jeg har et billede af mennesker, der knepper til højre og venstre.

Jeg er ikke parat til, at min kæreste skal have andre mænd, hvilket hun har udtrykt sig enig i.

Dette er grunden til, at jeg søger en anden mulighed, hvor vi kan udleve vore drømme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg aldrig prøvet en swinger klub, og jeg har et billede af mennesker, der knepper til højre og venstre.

Jeg er ikke parat til, at min kæreste skal have andre mænd, hvilket hun har udtrykt sig enig i.

Dette er grunden til, at jeg søger en anden mulighed, hvor vi kan udleve vore drømme

 

Det er et helt forkert billede af swingerklubber, der er respekt og pli.

 

I bestemmer selv hvem I vil lege med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg aldrig prøvet en swinger klub, og jeg har et billede af mennesker, der knepper til højre og venstre.

Jeg er ikke parat til, at min kæreste skal have andre mænd, hvilket hun har udtrykt sig enig i.

Dette er grunden til, at jeg søger en anden mulighed, hvor vi kan udleve vore drømme

 

På Optasia - nu Fantasy Lounge:

 

http://www.modelle-hamburg.de/locations.html?data[meta_id]=9468

 

som tidligere  har været en swingerclub, har jeg oplevet par ankomme og invitere en af pigerne med på rummet - men jeg lurede ikke på dem og så ikke hvad de ellers foretog sig.

 

Men ellers har jeg da bemærket at der er glædespiger i Danmark, der også servicerer piger - både in- og outcall, så det er da bare at gennemgå annoncerne - evt. ringe til et par stykker og spørge nærmere ind til det - og jeg tror også din kone vil få mest ud af de første gange at være sammen med en sød dansk pige  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sendt en forespørgsel til P-club og venter på svar.

Hej

Min kæreste og jeg har i lang tid snakket om, at vi kunne tænke os at have sex med en pige mere.
Min kæreste tænder helt vildt på pigesex og har alle mulige våde drømme om at prøve dette.

Vi har endnu ikke lyst til at dele denne oplevelse i et stort rum og mit forslag er derfor at besøge en FKK klub inden nordtyske.

Er der nogen af jer der har et forslag til en klub, hvor min kæreste kan få udlevet denne drøm, og hvor jeg kan tage del i drømmen som part i en trekant?Altså en klub hvor vi i ro og mag kan vænne os til atmosfæren og derefter kan vælge nogle piger ud til vores eventyr.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...