Holmes 196 18 Skrevet 15. November, 2014 Hej Min kæreste og jeg har i lang tid snakket om, at vi kunne tænke os at have sex med en pige mere. Min kæreste tænder helt vildt på pigesex og har alle mulige våde drømme om at prøve dette. Vi har endnu ikke lyst til at dele denne oplevelse i et stort rum og mit forslag er derfor at besøge en FKK klub inden nordtyske. Er der nogen af jer der har et forslag til en klub, hvor min kæreste kan få udlevet denne drøm, og hvor jeg kan tage del i drømmen som part i en trekant?Altså en klub hvor vi i ro og mag kan vænne os til atmosfæren og derefter kan vælge nogle piger ud til vores eventyr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 15. November, 2014 Harmony lidt syd for Hamburg. Har set par komme der for at sammen gå på værelset med en eller flere piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 15. November, 2014 Harmony ja. Var der en dag, da et par der var sammen med fire piger. Jeg har beskrevet det i en mine tidligere beskrivelser af mine besøg på Harmony. Men vær opmærksom på, at pigerne tager sig dobbelt betalt for at på værelse med to gæster uanset om det er to m eller en m og en k Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. November, 2014 hvorfor ikke tage på swingerklub ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holmes 196 18 Skrevet 15. November, 2014 Nu har jeg aldrig prøvet en swinger klub, og jeg har et billede af mennesker, der knepper til højre og venstre. Jeg er ikke parat til, at min kæreste skal have andre mænd, hvilket hun har udtrykt sig enig i. Dette er grunden til, at jeg søger en anden mulighed, hvor vi kan udleve vore drømme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. November, 2014 Nu har jeg aldrig prøvet en swinger klub, og jeg har et billede af mennesker, der knepper til højre og venstre. Jeg er ikke parat til, at min kæreste skal have andre mænd, hvilket hun har udtrykt sig enig i. Dette er grunden til, at jeg søger en anden mulighed, hvor vi kan udleve vore drømme Det er et helt forkert billede af swingerklubber, der er respekt og pli. I bestemmer selv hvem I vil lege med. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13912 Skrevet 15. November, 2014 Nu har jeg aldrig prøvet en swinger klub, og jeg har et billede af mennesker, der knepper til højre og venstre. Jeg er ikke parat til, at min kæreste skal have andre mænd, hvilket hun har udtrykt sig enig i. Dette er grunden til, at jeg søger en anden mulighed, hvor vi kan udleve vore drømme På Optasia - nu Fantasy Lounge: http://www.modelle-hamburg.de/locations.html?data[meta_id]=9468 som tidligere har været en swingerclub, har jeg oplevet par ankomme og invitere en af pigerne med på rummet - men jeg lurede ikke på dem og så ikke hvad de ellers foretog sig. Men ellers har jeg da bemærket at der er glædespiger i Danmark, der også servicerer piger - både in- og outcall, så det er da bare at gennemgå annoncerne - evt. ringe til et par stykker og spørge nærmere ind til det - og jeg tror også din kone vil få mest ud af de første gange at være sammen med en sød dansk pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 30. November, 2014 Jeg har sendt en forespørgsel til P-club og venter på svar. Hej Min kæreste og jeg har i lang tid snakket om, at vi kunne tænke os at have sex med en pige mere. Min kæreste tænder helt vildt på pigesex og har alle mulige våde drømme om at prøve dette. Vi har endnu ikke lyst til at dele denne oplevelse i et stort rum og mit forslag er derfor at besøge en FKK klub inden nordtyske. Er der nogen af jer der har et forslag til en klub, hvor min kæreste kan få udlevet denne drøm, og hvor jeg kan tage del i drømmen som part i en trekant?Altså en klub hvor vi i ro og mag kan vænne os til atmosfæren og derefter kan vælge nogle piger ud til vores eventyr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg