Hop til indhold
Gæst

Livets gang...

Recommended Posts

Gæst

Når alt ser mest håbløst ud, så er det rart at kunne finde trøst i de man har omkring sig. De der elsker en- familie, venner, kollegaer osv...

Jeg plejer jo at sige, at ting sker fordi der er en mening med det skal ske... Det tror jeg stadigvæk på!!! Men vil nu alligevel sige, at nogle ting kunne jeg godt undvære meningen med... Her snakker jeg om, løgn, bedrag, at behandlet som det tyggegummi man træder på på gaden, i det hele taget blive behandlet uden respekt og medmenneskelighed. Så ville jeg ønske jeg vidste meningen inden hele turen startede og kunne vælge fra...

Den bybe mening kommer først lang tid efter og nogen gange kan man så sige- aaa var det kun pga det, at jeg skulle igennem alt det lort og andre gange kan man sige- aaa her var en god mening og det var det hele værd... Jeg satser på den sidste og denne gang vil jeg gøre det ,med det i tankerne, at jeg har alt og vinde og intet at tabe!!!

De der bringer dine tåre frem har ikke fortjent dem.

Ses om noget tid eg- Line må koncentere sig om sig selv og de der elsker hende for en stund. Eg er og kan være svært at være omkring med alt dens intriger og løgn og lige pt føler jeg mig stukket i ryggen både at kollega og en modbydelig player eller skal vi sige husler i stor stil!!!

Tak for ALLE jer der har støttet, hjulpet mig, været ærlige og fortalt sandheden, og bare tak for den menneskelige kærlighed der trods alt er her og i livet.

God weekend knus fra Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Når alt ser mest håbløst ud, så er det rart at kunne finde trøst i de man har omkring sig. De der elsker en- familie, venner, kollegaer osv...

Jeg plejer jo at sige, at ting sker fordi der er en mening med det skal ske... Det tror jeg stadigvæk på!!! Men vil nu alligevel sige, at nogle ting kunne jeg godt undvære meningen med... Her snakker jeg om, løgn, bedrag, at behandlet som det tyggegummi man træder på på gaden, i det hele taget blive behandlet uden respekt og medmenneskelighed. Så ville jeg ønske jeg vidste meningen inden hele turen startede og kunne vælge fra...

Den bybe mening kommer først lang tid efter og nogen gange kan man så sige- aaa var det kun pga det, at jeg skulle igennem alt det lort og andre gange kan man sige- aaa her var en god mening og det var det hele værd... Jeg satser på den sidste og denne gang vil jeg gøre det ,med det i tankerne, at jeg har alt og vinde og intet at tabe!!!

De der bringer dine tåre frem har ikke fortjent dem.

Ses om noget tid eg- Line må koncentere sig om sig selv og de der elsker hende for en stund. Eg er og kan være svært at være omkring med alt dens intriger og løgn og lige pt føler jeg mig stukket i ryggen både at kollega og en modbydelig player eller skal vi sige husler i stor stil!!!

Tak for ALLE jer der har støttet, hjulpet mig, været ærlige og fortalt sandheden, og bare tak for den menneskelige kærlighed der trods alt er her og i livet.

God weekend knus fra Line

 

Hej Line

 

Det er jeg ked af at høre.

 

Men håber det bedste for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså endnu en tur i elevatoren? Jeg ved intet andet end de fragmenter af at langt forløb som du selv vælger at udstille, men jeg vil give dig et par ord som på et tidspunkt blev sagt til mig og provokerede en ændring i mit eget liv til det bedre. Ordene er "hvis man bliver ved med at gøre det man gør, så bliver man ved med at få det man får".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Line,

Det er meget uklart for udenforstående, hvad du har været ude for, og som også ødelagde din føs'dag - et forsinket hjerteligt tillykke med den - og som nu får dig til at tage en pause fra EG.

Jeg ville bare sende dig en lille kærlig tanke og ønske om, at du hurtigt bliver glad igen. :)

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...