Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende dengang hun arbejdede i Rødovre.

Massage er det ikke, det er indsmøring af olie på ryg og ben i ca. 15 min., derefter om på ryggen, og så direkte til oliesvensk.

Der er ikke megen indlevelse, det handler blot om at få dig til at sprøjte og være ude igen på den tid der er bestilt (30 min. for mit vedkommende).

Ikke et ord engelsk, men sødt smil og venlig, ikke noget der....men du skal ikke tage derhen for massagens skyld, du skal gøre det for en gang topløst handjob :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den Bruna, som arbejdede i Rødovre, kan det ikke være...for hun er hjemme i Sao Paolo hvor hun arbejder på et dyreinternat.

....og hun kommer ikke tilbage.

Det var sidste melding fra hende.

;-)

Denne Bruna må så være en anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thomson hun er ikke hjemme og arbejde i et dyre internat - hun ville starte et op - og det ærgre mig så meget hun har været i dk 3 gsnge på 2 år og besøgte hende 2-3 gange hvergang og de sidste 2 gsnge tog jeg hele turen ( plejede normalt kun oliemassage i en time med svensk - ) men hun tog desværre hjem en måned før tid pga for lidt arbejde ( godt for mig da jeg så kunne bestille tid 1 dag i forvejen frem for 2 dage før - personligt havde jeg den fornøjelse at vise hende hvordan dyreværnets i Rødovre fungere så det har virket som noget hun har brændt for

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er godt nok ked af, at jeg missede hende

Hun ser dejlig ud...jeg skulle nok have givet hende mere at lave! ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ehm - det kan godt være det er ligegyldigt for dig, hvem som gnider sin krop mod din i b2b massage

Men det er det ikke helt for mig...er åbenbart lidt mere overfladisk end dig

Redigeret af Ragnarson

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig men det var bare ikke helt det jeg fik ud fra de du skrev først derfor synes jeg det virkede lidt underligt - men næste gang jeg skal finde en kone, må jeg sku også lige hører hende om det er okay, jeg lige lader en anden kvinde gnide sig op af min krop :) 

Nu er dette blot en tanke, men jeg undre mig over hun overhovedet siger ja du må godt få spillet lille ragn af , du må også godt gnide dig op af en nøgen kvinde, men sex må du sku ikke få af hende. .:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...