Hop til indhold
Nille

En sørgelig historie om tvang, pimps og hjernevask af piger...

Recommended Posts

Scarry stuff, men man er jo også naiv, hvis man ikke er klar over, hvorledes der er et gigantisk kriminelt netværk bag mange af pigerne. Man kan kun føle sympati med Tom, som er faderen til den pige som er hovedpersonen i indslaget. Den indledende gruppevoldtægt af en ny pige er uden tvivl for at nedbryde hendes psyke og en klar magtdemonstration. Når man ser indslaget kan man ikke lade være med at tænke på filmen "Taken" med Liam Neson i hovedrollen som den desperate fader, der gør alt for at få pigerne ud af klørerne på "the trafficers". Hvad man kan gøre imod disse mafia netværk er meget svært at komme med et bud på. Måske kunne man naile dem via skattesystemet i stil med Capones fald i Chicago.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg forstod historien i ovenstående video, så har en marokkansk fyr lokket en engelsk pige til Amsterdam, og med manipulation og overgreb fået hende til at arbejde for sig - og selv når nogen ordentlige mennesker tilbyder hende en vej ud, så vælger hun at vende tilbage til ham. Så han er vel en klassisk pimp?

For små ti år siden var der en pimp fra Amsterdam, der kom forbi København og hustlede sin elendige dame til os nybegyndere ud i købesex. Noget af det mest triste og elendige jeg har oplevet.

Redigeret af Louie De Palma

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er skrækkeligt det der, tænker tit om jeg nu har købt en handlet kvinde. Man kan aldrig vide sig sikker desværre. Har dog en teori om fake fotos og mulige seancer der lugter inden man har betalt typisk indikere en pige der er tvunget ud i det.

Hvad kan vi gøre? Køb kun dansk. Ja det er jo en måde, men ikke alle mænd har midlerne til en dansk kvinde og tyr derfor til de billige øst piger.

Jeg vælger personligt østpiger selv fordi jeg ganske enkelt tænder mere på dem. De er unge og piv frække. Danske piger er somregel slut 20 start 30 og opefter. De er ikke altid lige det der tænder mig.

Vi må jo nok erkende at vi selv er en del af problemet desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi må jo nok erkende at vi selv er en del af problemet desværre.

Det kan man jo altid sige. Men jeg snakker altså også med pigerne, kigger dem dybt i øjnene og præsenteres for deres private billeder på deres mobil - hvor er de henne, er de på vej videre med deres liv, hvad er fordelingsnøglen til deres pimp osv. Hvis jeg ikke har en fornemmelse af, hvad pigens deal er, så er det en engangsforestilling. Dem, der bliver "faste" hos mig, har typisk styr på hvad de laver og hvad pengene går til. Jeg har ikke et moralsk problem med at sponsorere en pige fra et ludfattigt østeuropæisk land, der kommer hertil for at få en bedre start på tilværelsen - bedre end den hun ellers havde udsigt til. Og hvis hun f.eks. kører rundt til os kunder i egen bil, viser billeder fra sit nye hus osv., så tror jeg at hun nok har styr på det, og føler at det er i orden at knalde med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har facebook friend'et en håndfuld FKK piger og andre aktive i branchen, alle fra Østeuropa. Så jeg kan jo følge lidt med i deres liv og snakke med dem når jeg ellers gider at logge ind og kigge. Jeg kan med sikkerhed sige at de piger forstår at nyde livet, og de mangler ikke noget. Det er bare min lille anekdotiske bevisførelse, men den er vel lige så god som sandhedsvidne som den der video er.

Jeg er en hvid, protestantisk, heteroseksuel mand med et fuldtidsjob. Jeg nægter at føle skyld over det, og jeg nægter at min seksualitet skal trædes på, blot fordi jeg er i den samfundsgruppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har facebook friend'et en håndfuld FKK piger og andre aktive i branchen, alle fra Østeuropa. Så jeg kan jo følge lidt med i deres liv og snakke med dem når jeg ellers gider at logge ind og kigge. Jeg kan med sikkerhed sige at de piger forstår at nyde livet, og de mangler ikke noget. Det er bare min lille anekdotiske bevisførelse, men den er vel lige så god som sandhedsvidne som den der video er.

Jeg er en hvid, protestantisk, heteroseksuel mand med et fuldtidsjob. Jeg nægter at føle skyld over det, og jeg nægter at min seksualitet skal trædes på, blot fordi jeg er i den samfundsgruppe.

 

Jeg kan bekræfte ovenstående påstand, jeg er også "venner" med flere FKK-piger,

 

FKK er i toppen af branchen, pigerne tjener godt, de har meget frihed og er glade.

Men jeg vil vove den påstand at nogle piger har "kæreste" eller pimps som de skal dele omsætningen med.

Jeg har set nogle af pigerne bliver hentet i dyre biler af mere eller mindre suspekte typer.

 

Nu omhandler videoen sjov nok en engelsk pige ikke østpiger.

Jeg er overbevidst om at der findes bagmænd/kvinder i branchen som udnytter pigerne, det er bundnaivt at tro andet.

Vi må ikke glemme at der er piger som ikke har det så godt og som er under en eller anden form for tvang.

Det var min tanke med at vise videoen.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bare min lille anekdotiske bevisførelse, men den er vel lige så god som sandhedsvidne som den der video er..

Så talar en sann "scholar".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan man jo altid sige. Men jeg snakker altså også med pigerne, kigger dem dybt i øjnene og præsenteres for deres private billeder på deres mobil - hvor er de henne, er de på vej videre med deres liv, hvad er fordelingsnøglen til deres pimp osv. Hvis jeg ikke har en fornemmelse af, hvad pigens deal er, så er det en engangsforestilling. Dem, der bliver "faste" hos mig, har typisk styr på hvad de laver og hvad pengene går til. Jeg har ikke et moralsk problem med at sponsorere en pige fra et ludfattigt østeuropæisk land, der kommer hertil for at få en bedre start på tilværelsen - bedre end den hun ellers havde udsigt til. Og hvis hun f.eks. kører rundt til os kunder i egen bil, viser billeder fra sit nye hus osv., så tror jeg at hun nok har styr på det, og føler at det er i orden at knalde med hende.

Har stor respekt for din tilgang, men ikke alle orker det. Mig selv inkl. Indrømmer gerne at købesex for mig er udelukkende for at dække et perverst behov for at kneppe forskellige damer. Længere samtaler og hygge får jeg rigeligt af derhjemme, det gider jeg altså ikke at betale for. Det samme gælder det med at holde mig til et par stk faste GP. Er hun klasse kommer jeg igen, men kan ikke hænge min hest kun på denne pige. Nyder engangsknald og forskelligheden

Dermed ikke sagt at det ikke er en del af fornøjelsen for jer andre. Kan godt sætte mig ind jeres behov og hvad i nyder, respekt for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...