Hop til indhold
Nille

Det tyske slaraffenland på godt og ondt.

Recommended Posts

Tyskland er Europas største bordel og det er ikke ingen hemmelighed at folk valfarter til Tyskland.

 

Denne udsendelse giver et indblik i det tyske købesex marked på godt og ondt. 

Hvori der også bliver diskuteret prostitutionsforbud i det øvrige Europa.

 

 

I er velkommen til at debattere prostitutionsforbud og den tyske model i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er klart, at der findes folk i Tyskland med tilsvarende meninger, som dem, der har fået lov til at dominere i bl.a. Sverige. Heldigvis har de indtil nu ikke fået lov til at bestemme i Tyskland. Selv om de vil lave stramninger, så har Tyskerne stadig en pragmatisk holdning til spørgsmålet. Jeg tror ikke de nævnte stramninger får den helt store betydning, og specielt spørgsmålet om at hæve mindstealderen fra 18 til 21, kunne ikke genere mig mindre. Jeg er alligevel mere interesseret i dem, der er 10+ år ældre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kender jeg kun FKK-miljøet, har aldrig købt sex i Tyskland andre steder (endnu i alt fald).

Hvilke stramninger man vil hilse velkommen og hvilke der vil gøre ondt er nok en individuel sag for den enkelte, Jeg har ikke så meget styr på, hvad lovstramningen indebærer. Hvis visse discount "Flatrate" koncepter forbydes, så rammer det ikke mig, for jeg kommer der alligevel ikke. Det skal ikke være billigt for enhver pris. Men det er da kedeligt, hvis mindstealderen hæves. En FKK-klub med masser af splitternøgne teenagere er altså en anden oplevelse end en FKK-klub med damer i slut-20erne eller 30erne. At de fleste jeg ender på rum med, så er i anden halvdel af 20erne, det er en anden sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er en nedre grænse på 21 (det må jo være reel alder, ikke annonceret alder...) vel heller ikke et problem. Nu sammenligner du mellem teenagere og slut-20'ere. Der imellem er der jo stadig dem fra 20 år og op, og hvis forbuddet gennemføres, vil det så være fra 21 og op. Ikke den helt store forskel...

 

Jeg kan godt lide flatrate-principipet, og jeg synes det ville være ærgeligt, hvis de ligefrem ville forsøge at afskaffe det, specielt når man som gæst oplever, at deres begrundelser slet ikke passer.

Redigeret af DenRødeBaron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lidt off topic, så er hun da meget sød hende på "forsiden" af videoen.
Skal vi snart til Tyskland? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...