Hop til indhold

Jessie Aarhuspigerne

Featured Replies

Skrevet

Jessie, Aarhuspigerne, Grønnegade

Jeg har boycottet Aarhuspigerne i Grønnegade længe pga dårlige oplevelser med såvel piger derinde som telefondamer. Noget jeg har læst flere andre har oplevet også.

Udvalget af unge danske piger i Århus er lille, så jeg tænkte at jeg måtte prøve stedet igen for at se om det var som sidst jeg var der, og det er ved at være ret længe siden.

Den sædvanlige indiskrete befærdede gade, ja ja den var den samme. :D

Men en yngre rimelig venlig telefondame lukkede mig ind.

Godt begyndt.

Jessie kom ind.

http://www.aarhuspigerne.dk/pigerne/bella/

I relation til billederne og beskrivelsen : Hun er ikke 21 år, billederne har nok lige været igennem photoshop, og vægten er nok også lige lav nok.

Ergo Grønnegade kører videre ud af samme spor som de altid har gjort på det punkt, og som så mange andre også gør i branchen. Der er de ikke værre eller bedre end andre.

Jeg vil skyde hende midt 20erne/slut 20erne, og ikke helt så slank som billederne kan antyde, men dog på ingen måde buttet heller. Almindelig slank og dejlig solbrun i øvrigt.

Hun har dog et ualmindeligt sød og kønt ansigt og hendes modtagelse og hele seancen igennem bar præg af at hun var meget serviceminded, engangeret og venlig.

Der var meget god tid til at nå omkring oliesvensk, fransk og dansk i flere stillinger. Hendes bryster er helt ligeså fast som billedet viser. Ret flotte ægte bryster.

Hun gav en ganske god oplevelse og er en ganske nydelig sød yngre pige.

Karakter på 13-skalaen:

Pigens udseende: 9-10

Pigens service/behandling: 10

Bordellet (beliggenhed og lokaler): 7

Gentagelsesfare : 90 %, ja hvorfor ikke besøge hende igen en dag

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.