Hop til indhold
Gabel

Bromøllevej Hunstrup

Recommended Posts

Så var jeg lige på tur igen.  :cool:

Jeg har igennem 2 år, overvejet om jeg skulle ligge turen forbi Bromøllevej i Hunstrup. Har været der en gang før, men havde lukket desværre.

Nu så jeg annoncen på Ekstrabladet, og besluttede mig at ringe til dem først.

Hun snakkede dansk, og prisen på dansk var 500 kr. Hun sagde de var to piger, på 29 og 30 år.

Da jeg spurgte om de var slanke, var svaret ja.

Så besluttede mig at kører med det samme, efter et hurtigt bad.

Huset ligner mest et tivoli midt i byen, så ingen tvivl hvis man ikke har været der før.

Men meget diskret parkering bag huset, og det er også der døren er, så ingen nysgerrige naboer. 

Jeg blev modtaget af en thaipige, som så meget godt ud. 

Hun var ikke super slank, men slet ikke fed. Bryster vil jeg skyde til en størrelse 75C.  Omkring 60 kg.

Skulder langt afbleget hår, og omkring 165 høj. 

Alder var nok meget rigtig med de omkring 30 år.

Det var ikke hende jeg havde snakket med i telefonen, for hende her kunne kun engelsk. Så må man jo håbe hun kan godt dansk i sengen.  :-P

Navn var noget i retningen af Soni.

Bedømmelse - 7 ud af 10.

Jeg blev vist oven på, i et okay pænt værelse. Rent med både massagebriks og dobbeltseng. 

Ved ikke om det er normalt med de Thai steder, for det er ikke første gang jeg er blevet tilbudt noget af drikke. Øl eller sodavand.

Priserne på menu kortet, ligner alle de andre steder. Men da jeg nævnte prisen på de 500 kr, var det helt okay. Dog ville hun ikke give massage med i prisen.

Jeg betalte, og hun gik i 5 min.

Da hun kom tilbage, smed hun alt tøjet med det samme. Hendes mis var trimmet, så stadig lidt hår. Men meget frækt i mine øjne, og gør slet ikke noget på en Thai pige.

Hun startede med at kører hendes krop hen over min, og med hendes okay faste bryster, var der hurtigt god stemning.

Efter lidt tid, begyndte hun med fransk, i forbindelse med hun tog kondom på mig. Så Plus for mig, at hun går op i renlighed, og intet uden gummi.

Det franske vil jeg give 9 ud af 10. Det var næsten perfekt i min verden. 

Da den var godt fyldt min lille ven, lagde hun sig på ryggen, og spurgte om jeg var klar. 

Hold da op en kanon oplevelse. For hun var super stram. Jeg vil ikke prale af min gode ven, men han er meget normal størrelse, og inden for gennemsnittet.

Under legen, kiggede hun en del væk. Det er ikke helt min smag, da jeg også gerne vil have lidt mere personligt kontakt gennem øjnene. Fik følelsen af, at det måske var fordi missen var meget stram.

Men okay, hellere det, end en mis man ikke kan mærke.

Efter lidt tid, kunne jeg ikke få mig til at fortsætte, da jeg faktisk fik lidt ondt af hende, igen følelsen af hun var for stram. Så valgte at komme, men en kanon orgasme. 

Men der var slet ingen brok fra hendes side, og hun stønnede blidt under hele forløbet. Så kun positivt der.

Da vi var færdige, var hun meget omhyggelig med at gøre min ven helt ren, samt forsigtigt tage kondomet af. 

Oplevelsen vil jeg give 7 ud af 10. Manglede lidt øjenkontakt, og ikke få følelsen af det bare er en dukke man hygger sig med.

Men ellers meget almindelig okay sex. 

Vi tog tøjet på igen, og snakkede lidt sammen. Hun er meget sød, og giver sig god tid fra man ankommer, til man går igen.

Samlet oplevelse, ligger på et 7 tal. 

Om jeg vil komme der igen, ja helt sikkert. Men forvendt ikke den store fantasifulde og alderledes sex oplevelse, men til gengæld en blid og meget sød Thai pige, som er helt nede på jorden.

Hører gerne fra jer, hvis i vil ligge turen forbi hende eller hendes veninde. Vil gerne vide noget om den anden, nu hvor jeg ikke mødte hende. 

Til sidst, vil jeg kun opfordre jer alle, til at bruge lidt tid på at beskrive jeres besøg ved de forskellige steder. Det gavner jo os alle, både at vide det positive og negative. 

Ellers god tur, hvor jeres veje ellers fører hen.  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...