Hop til indhold

fed fødselsdag!!!

Featured Replies

Skrevet

Fed fødselsdag, først hr skattemand der indrømmer sin fordækthed og udlevere personlige oplysninger og dernæst en "kæreste" der lyver over for en, om noget svineri med en "kollega" herinde fra… Bedste fødselsdag ever!!! velkommen til knep mig i røven uden glidecreme!!! er der i det hele taget nogen der er ærlige mere i denne verden ud ens børn venner og familie? 

meget personligt det her, beklager jeg , men hvor kan man ellers fortælle om bagsiden af at være ludder når ingen ved det? Men det kommer vel også ud ligesom alt andet når man stoler på de forkerte...

God aften til jer alle. 

Skrevet

Har da ellers forsøgt at muntre din fødselsdag op med en '''enkelt''' fødselsdagssang . .  ;)  ;)  ;)

Men giver dig DESVÆRRE ret . . .  :(  :(  :(

Skrevet

Happy, happy føsda smuksen

Skrevet

tillykke med fødselsdagen :-)

nej der er desvære alt for mange man ikke kan stole på og de ting man gerne vil holde lidt for sig selv er desvære ved at være fortid, det er som om at alle gerne vil føre sig frem og gerne på andres bekostning

Skrevet

Har da ellers forsøgt at muntre din fødselsdag op med en '''enkelt''' fødselsdagssang . .  ;)  ;)  ;)

Men giver dig DESVÆRRE ret . . .  :(  :(  :(

Du har gjort det så fint og skønt, at sende en sang hver dage i ugen, siger så meget om dig som person, det berøre mig dybt og jeg takker mange gange. 

vi ses snart. knus line 

Skrevet

Du har gjort det så fint og skønt, at sende en sang hver dage i ugen, siger så meget om dig som person, det berøre mig dybt og jeg takker mange gange. 

vi ses snart. knus line 

Så kan du 'FRYGTE' i morgen . . .  :D  :D  :D

UNDSKYLD afsporing . . 

Skrevet

Happy, happy føsda smuksen

tak søde dig :smile: . sgu godt man kan logge ind her og få lidt glæde når familien er alt for langt væk… Tak af hjertet

Skrevet

Øv hvor træls. Tillykke med fødselsdagen alligevel :)

Spis en vummel kage eller køb dig en lækker Ben&Jerry is. Se super tv og hyg dig. F.eks. True Detective eller Penny Dreadful.

Skrevet

Kom til Århus Line, så hygger vi resten af aften her med film, sodavand(alkohol) og slik :P

Men jeg håber da din dag kun bliver bedre fra nu. Knus herfra

Skrevet

Tillykke med Fødselsdagen :-) 23 år er jo ingen Alder!!! Du har jo hele livet foran dig…. Og omgivet af fantastiske Mennesker på EG, hvad mere kan man ønske sig? nåååhhhh jooo…. Kender du en Hancock? fantastisk øl!!! Meget dyre dråber!!! Men vil da gerne invitere på sådan en Ude på Molen, kun det bedste er godt nok til dig :-)

Knussere og Krammere fra Havne til dig

Skrevet

Tillykke med Fødselsdagen :-) 23 år er jo ingen Alder!!! Du har jo hele livet foran dig…. Og omgivet af fantastiske Mennesker på EG, hvad mere kan man ønske sig? nåååhhhh jooo…. Kender du en Hancock? fantastisk øl!!! Meget dyre dråber!!! Men vil da gerne invitere på sådan en Ude på Molen, kun det bedste er godt nok til dig :-)

Knussere og Krammere fra Havne til dig

Åh ja fantastisk øl- til en god stund ;)

Skrevet

Glæd dig til næste fødselsdag. Den kan kun blive bedre :) :)

Skrevet

Glæd dig til næste fødselsdag. Den kan kun blive bedre :) :)

JA - Tænk på alternativet . .  ;)  ;)  ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.