Hop til indhold
Gæst

fed fødselsdag!!!

Recommended Posts

Gæst

Fed fødselsdag, først hr skattemand der indrømmer sin fordækthed og udlevere personlige oplysninger og dernæst en "kæreste" der lyver over for en, om noget svineri med en "kollega" herinde fra… Bedste fødselsdag ever!!! velkommen til knep mig i røven uden glidecreme!!! er der i det hele taget nogen der er ærlige mere i denne verden ud ens børn venner og familie? 

 

meget personligt det her, beklager jeg , men hvor kan man ellers fortælle om bagsiden af at være ludder når ingen ved det? Men det kommer vel også ud ligesom alt andet når man stoler på de forkerte...

 

God aften til jer alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har da ellers forsøgt at muntre din fødselsdag op med en '''enkelt''' fødselsdagssang . .  ;)  ;)  ;)

 

 

Men giver dig DESVÆRRE ret . . .  :(  :(  :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

tillykke med fødselsdagen :-)

nej der er desvære alt for mange man ikke kan stole på og de ting man gerne vil holde lidt for sig selv er desvære ved at være fortid, det er som om at alle gerne vil føre sig frem og gerne på andres bekostning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har da ellers forsøgt at muntre din fødselsdag op med en '''enkelt''' fødselsdagssang . .  ;)  ;)  ;)

 

 

Men giver dig DESVÆRRE ret . . .  :(  :(  :(

Du har gjort det så fint og skønt, at sende en sang hver dage i ugen, siger så meget om dig som person, det berøre mig dybt og jeg takker mange gange. 

 

vi ses snart. knus line 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har gjort det så fint og skønt, at sende en sang hver dage i ugen, siger så meget om dig som person, det berøre mig dybt og jeg takker mange gange. 

 

vi ses snart. knus line 

Så kan du 'FRYGTE' i morgen . . .  :D  :D  :D

 

UNDSKYLD afsporing . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Happy, happy føsda smuksen

tak søde dig :smile: . sgu godt man kan logge ind her og få lidt glæde når familien er alt for langt væk… Tak af hjertet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv hvor træls. Tillykke med fødselsdagen alligevel :)

Spis en vummel kage eller køb dig en lækker Ben&Jerry is. Se super tv og hyg dig. F.eks. True Detective eller Penny Dreadful.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tillykke med Fødselsdagen :-) 23 år er jo ingen Alder!!! Du har jo hele livet foran dig…. Og omgivet af fantastiske Mennesker på EG, hvad mere kan man ønske sig? nåååhhhh jooo…. Kender du en Hancock? fantastisk øl!!! Meget dyre dråber!!! Men vil da gerne invitere på sådan en Ude på Molen, kun det bedste er godt nok til dig :-)

 

Knussere og Krammere fra Havne til dig

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tillykke med Fødselsdagen :-) 23 år er jo ingen Alder!!! Du har jo hele livet foran dig…. Og omgivet af fantastiske Mennesker på EG, hvad mere kan man ønske sig? nåååhhhh jooo…. Kender du en Hancock? fantastisk øl!!! Meget dyre dråber!!! Men vil da gerne invitere på sådan en Ude på Molen, kun det bedste er godt nok til dig :-)

Knussere og Krammere fra Havne til dig

Åh ja fantastisk øl- til en god stund ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...