JDONG 42 Skrevet 13. November, 2014 Nogen der har erfaringer herfra? http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=22126 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Sugardaddy 141 Skrevet 14. November, 2014 Må være ret nyt. Jeg kommer fra området. Men har ikke hørt om det før. Ser fint ud! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 14. November, 2014 Det har ligget der i flere år. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 15. November, 2014 Nogen der har erfaringer herfra?http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=22126 http://www.bella-thaimassage.dk/cms/index.php da man ikke kan komme til siden fra deres annonce på http://www.massageguide.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Sugardaddy 141 Skrevet 16. November, 2014 Jeg tog forbi i dag. Blev lukket ind af smuk slank thai (Mimi) som helt klart var klar til leg. På vej ind i lokalet trak hun sin sarong af og afslørede den lækreste røv!! Hun tilbød b2b for 800 hvilket jeg overvejede da hun havde flotte c/d silikone bryster og en slank lille røv. Nøjedes dog med almindelig massage da jeg havde onde myoser i nakken. Men hun havde klart gennemskuet at jeg var nem at overtale til mere. Massagen begyndte anderledes end vanligt. Hun satte sig med spredte ben omkring mit hoved og masserede min nakke og skuldre. RIGTIG GOD HÅRD MASSAGE. Hun bevægede sig med "samleje bevægelser" op og ned så hendes bløde lår strejfede min kind hver gang. Samtidig var der udsigt til en fin lille camouflage trusse da den lille korte kjole var trukket helt op. Efterhånden koncentrede hun sig mere om massagen og den var perfekt. Da jeg blev vendt om spurgte hun straks om jeg ville have ekstra hvilket var et unødvendigt spørgsmål . Svært at skjule! Hun masserede inderlår og boller indtil jeg var helt klar. Imens havde jeg et godt tag på hendes mini popo og lækre bryster. Tak for turen , sæbevand, vandflaske og 600 småsten for 70 minutter. Massagen 10 Bryster 9 Popo 10+.... byens mindste? Prisen standard men 10 Eneste lille minus er at CD afspiller hakkede og jammede flere gange. Men også det blev taget med et smil da hendes kollega kom ind og kiggede med og kom med frække kommentarer. Hun tilbød at synge istedet for. Og sagde med et kæmpe grin at det selvfølgelig ville koste 500 ekstra Rigtig god stemning! Gentagelsesrisiko og opgradering : yes 100% Jeg kan slet ikke forstå at jeg ikke har hørt om dette sted før. Kunne godt blive mit stamsted ;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eyman 2 Skrevet 16. November, 2014 Hvem af dem på billederne var det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25045 Skrevet 16. November, 2014 Det er da nogle flotte piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1366 Skrevet 16. November, 2014 @ doktor sugadaddy - tak for anmelelsen, hvem af pigerne på billedet var det du fik massage af, og hvem tilbød at synge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 17. November, 2014 Jeg kan slet ikke forstå at jeg ikke har hørt om dette sted før. Kunne godt blive mit stamsted Tak for beretningen. Jeg var forbi for 7-8 måned siden, dengang var det et par ældre modeller der stod for servicen. Hun fortalte at hun var ved ved at starte noget op på Theklavej (http://makasbodycare.dk/). For kort tid siden ændrede stedet (Bella) karakter med nogle yngre typer. Det er samme ejer begge steder. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Sugardaddy 141 Skrevet 17. November, 2014 Jeg synes ikke rigtig nogen af billederne passer Min massør hed Mimi. Sangerinden var overvægtig og lidt atypisk thai. Sød og sjov men ikke et nips Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydetampen 191 Skrevet 19. November, 2014 Talte de dansk? Har prøvet at ringe og hende jeg talte med talte klingende rigsdansk. Jeg spurgte forsigtigt ind til om der var "ekstra" på menuen, men det sagde hun meget bestemt at der ikke var. Så ville bare lige være sikker på at vi taler om det samme sted? Og er der nogen som kan bekræfte nogen af billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 660 Skrevet 19. November, 2014 Jeg kan bekræfte at pigerne på billederne arbejder der og taler glimrende dansk. Jeg har booket en tid fredag hvorefter jeg glædeligt skal dele min oplevelse med jer. Umiddelbart er mine forventninger at de ligger i den pæne ende af skalaen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25045 Skrevet 19. November, 2014 (edited) Talte de dansk? Har prøvet at ringe og hende jeg talte med talte klingende rigsdansk. Jeg spurgte forsigtigt ind til om der var "ekstra" på menuen, men det sagde hun meget bestemt at der ikke var. Så ville bare lige være sikker på at vi taler om det samme sted? Og er der nogen som kan bekræfte nogen af billederne? Altså, Jydetamp: Først velkommen til Djævleøen – vi er nu ikke så slemme endda :D . Dernæst vil jeg sige, at min gamle erfaring siger mig, at det er mikroskopisk få thaiklinikker, der ikke tilbyder ekstra under eller anden form. De siger det selvfølgelig ikke i telefonen, for det kunne jo i princippet være FFF (Forfærdelige Fynske Fournæse), der ringede i et nidkært kontroløjemed. Var det ikke på Kultorvet - eller husker jeg galt - man skrev, at "andre massageformer" kunne aftales på stedet. Så regn du ikkun trygt med, at der vanker lidt ekstra til dig også Redigeret 19. November, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg