sand 20 Skrevet 13. November, 2014 hvem af de to piger ville være bedst at besøge ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 13. November, 2014 hvem af de to piger ville være bedst at besøge ? Hvorfor dog vælge, tag en tur med dem begge - because they're worth it... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 14. November, 2014 Jeg har besøgt Line og Sisse, og de er begge to fantastiske kvinder. Og jeg mener du snyder dig selv, hvis du ikke besøger dem begge. De er søde, og så ved de hvad god service er. De er dog vidt forskellige men lige fantastiske på hver sin måde. De kan få en mand helt rundt på gulvet i flere dage, af bare begejstring..... Ja det gjorde de i hvert fald ved mig. Og ja... Det er ikke reklame, det er sand Mr. Sand Mvh. Manica 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klovn14 3 Skrevet 16. November, 2014 Jeg har besøgt Line og Sisse, og de er begge to fantastiske kvinder. Og jeg mener du snyder dig selv, hvis du ikke besøger dem begge. De er søde, og så ved de hvad god service er. De er dog vidt forskellige men lige fantastiske på hver sin måde. De kan få en mand helt rundt på gulvet i flere dage, af bare begejstring..... Ja det gjorde de i hvert fald ved mig. Og ja... Det er ikke reklame, det er sand Mr. Sand Mvh. Manica Sisse er en dejligt pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 20 Skrevet 18. November, 2014 Besøgte line dag et udmærket besøg, Men besøg hos sisse er super Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg