Batistuta 59 Skrevet 13. November, 2014 Ved ikke om det er en side i kender, men synes da ellers den virker ret OK http://www.kaufmich.com/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingThor 189 Skrevet 13. November, 2014 Kaufmich er ganske fint, jeg har mødt flere kvinder derindefra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 16. November, 2014 det lyder spændende, er det amatører privat derhjemme eller klinikker? Hvad er det for nogle typer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 16. November, 2014 Der er lidt af det hele på http://www.kaufmich.com/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ægteven 37 Skrevet 16. November, 2014 hvordan kommer man i kontakt med dem, som ikke har telefonnummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 16. November, 2014 Kaufmich er ganske fint, jeg har mødt flere kvinder derindefra Lyder spændende kan du være lidt mere konkret hvor og hvilke typer, ringer man bar eller skal det planlgges flere dage før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
der gute mand 32 Skrevet 16. November, 2014 Hej har prøvet et par stykker, nogle har tlf nummer det er typisk normal luder og så er der dem jeg mener nok lever amatør agtigt af det hvis man kan skrive det således... Som i DK er der også nogle som snyder jeg har selv prøvet en ung dame der ikke gav noget tiltrods for at hun havde gode anmeldelser, hun har flere profiler under flensburg.Veronica 1964 plus en mere der er der af og til. Real Hobby bisch og leobischen har fået gode anmeldelse mange steder dem tror jeg er super vil selv teste i nærmeste fremtid... man skriver til dem når man har oprettet en profil og nogle vil se billeder inden de aftaler. her skal du samtidig oplyse hvad du gerne har lyst til Held og lykke 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batistuta 59 Skrevet 18. November, 2014 Der er i hvert fald et par amatører på 19 fra Schafflund. Der skal du dog ha stedet. Man opretter en profil derinde og skriver med dem gennem PMs/mails Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ægteven 37 Skrevet 28. November, 2014 Hejsaefter at have skrevet sammen med den ene af de to dejlige piger på +35, http://www.kaufmich.com/nimm-zwei-MILFsblev tiden inde til en aftale i onsdags, et besøg som bestemt skal gentages, jeg havde oprindelig bestilt en time, men efter at vi var ankommet til stedet,blev dette ændret til to timer, hvilket jeg bestemt ikke fortrød.Inde i knaldhytten, begyndte en strakt at afklæde mine benklæder, for straks at mærke om der var liv i bukserne, mens den anden begyndte at tage sitovertøj af (top med mere så jeg kunne kramme hendes bryster, mens vi kyssede inderligt.tja efterhånden havde vi alle tre tøjet af, og der var ingen tvivl om at de nyd det vi var i gang med, enten med fransk og dansk samtidig, det var dælemedejligt, og mærke at de bare kunne nyde også at de kunne få ægte orgasme, op til flere gange.om vi skal mødes igen, tja som de sagde da vi skiltes, jeg havde bestået deres prøve, og tilfredsstille 2 piger.ægte ven 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 19. Maj, 2015 Der er også:http://www.hobbyhurenkontakte.com/index.php?main=homepage&page=pmain&subpage=view_overview&nid=1som er lidt i samme stil - ved ikke om nogen har erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morgenbesøg 51 Skrevet 20. Maj, 2015 prøvede lige at oprette mig på begge, det ser ud som om hobbyhuren kræver abonoment. kaufmich kan jeg mindst sende 10 gratis beskeder (ved ikke om man skal abonnere bagefter MB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morgenbesøg 51 Skrevet 21. Maj, 2015 øv kan ikke lige redigere min text, på kaufmich får jeg 10 nye beskeder hver dag mødte en tynd ung pige i flensborg, god oplevelse, men jeg tror hun lever af det og ikke kun som SU tilskud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 29. Maj, 2015 En deltids GP kaldes Hobbyhure. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg