Hop til indhold

Recommended Posts

Kaufmich er ganske fint, jeg har mødt flere kvinder derindefra :)

 

Lyder spændende kan du være lidt mere konkret hvor og hvilke typer, ringer man bar eller skal det planlgges flere dage før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

har prøvet et par stykker, nogle har tlf nummer det er typisk normal luder og så er der dem jeg mener nok lever amatør agtigt af det hvis man kan skrive det således...

 

Som i DK er der også nogle som snyder jeg har selv prøvet en ung dame der ikke gav noget tiltrods for at hun havde gode anmeldelser, hun har flere profiler under flensburg.Veronica 1964 plus en mere der er der af og til.

 

Real Hobby bisch og leobischen har fået gode anmeldelse mange steder dem tror jeg er super vil selv teste i nærmeste fremtid...

 

man skriver til dem når man har oprettet en profil og nogle vil se billeder inden de aftaler. her skal du samtidig oplyse hvad du gerne har lyst til

 

Held og lykke

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

efter at have skrevet sammen med den ene af de to dejlige piger på +35, http://www.kaufmich.com/nimm-zwei-MILFs

blev tiden inde til en aftale i onsdags, et besøg som bestemt skal gentages, jeg havde oprindelig bestilt en time, men efter at vi var ankommet til stedet,blev dette ændret til to timer, hvilket jeg bestemt ikke fortrød.

Inde i knaldhytten, begyndte en strakt at afklæde mine benklæder, for straks at mærke om der var liv i bukserne, mens den anden begyndte at tage sit

overtøj af (top med mere så jeg kunne kramme hendes bryster, mens vi kyssede inderligt.

tja efterhånden havde vi alle tre tøjet af, og der var ingen tvivl om at de nyd det vi var i gang med, enten med fransk og dansk samtidig, det var dæleme

dejligt, og mærke at de bare kunne nyde også at de kunne få ægte orgasme, op til flere gange.

om vi skal mødes igen, tja som de sagde da vi skiltes, jeg havde bestået deres prøve, og tilfredsstille 2 piger.

ægte ven

Del dette indlæg


Link til indlæg

prøvede lige at oprette mig på begge, det ser ud som om hobbyhuren kræver abonoment.

 

kaufmich kan jeg mindst sende 10 gratis beskeder (ved ikke om man skal abonnere bagefter

 

MB

Del dette indlæg


Link til indlæg

øv kan ikke lige redigere min text, på kaufmich får jeg 10 nye beskeder hver dag 

 

mødte en tynd ung pige i flensborg, god oplevelse, men jeg tror hun lever af det og ikke kun som SU tilskud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...