Aalborg slaven 26 Skrevet 13. November, 2014 Er der nogen der har erfaring med Tanja fra Brønderselv som Domina/herskerinde ? http://side6.dk/resultatside/?q=tanja1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 13. November, 2014 Prøv at skrive Tanja i søge feltet så skal du bare se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborg slaven 26 Skrevet 13. November, 2014 Prøv at skrive Tanja i søge feltet så skal du bare se Det har jeg også gjort, men syntes ikke det giver svar på om hun er en god domina / herskerinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 13. November, 2014 Så der nok kun tlf tilbage og ringe og ? Hende. Hun snakke da dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. November, 2014 hun har kun telefon svarer på jeg har besøgt hende flere, hun er en dejlig pige, og hun giver de bedste tunge kys du kan tænke dig, men jeg har ingen erfaring med hende som domina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborg slaven 26 Skrevet 13. November, 2014 (edited) Ja, der er nemlig kun telefonsvare på. Men hun får besøg af slaven lørdag eller søndag. Så bliver jeg meget klogere bagefter. Redigeret 13. November, 2014 af Aalborg slaven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajakmand 28 Skrevet 12. Januar, 2015 Så er der kun en ting tilbage, nemlig som nogen siger i England: "Suck it and see". Giv gerne en tilbagemelding, hvis du tør prøve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Januar, 2015 Så er der kun en ting tilbage, nemlig som nogen siger i England: "Suck it and see". Giv gerne en tilbagemelding, hvis du tør prøve. jeg har været der flere gange, og hun simpelthen bare det hele værd, hun tungekysser som en drøm, blllederne er ægte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
en gang imellem 5 Skrevet 14. Januar, 2015 Jeg har besøgt Tanja en del gange Hun er moden og fræk - tror hun er med på næsten alt - Hendes piercede tunge glemmer man sent 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg