1001nat 187 Skrevet 13. November, 2014 Jeg var i Århus i går og havde rigtig god tid, inden jeg skulle være hjemme. Kiggede derfor lidt på Rosenkvanzgade, men følte alle mennesker gloede mistænksomt på mig, da jeg begyndte at gå langsommere forbi deres vindue. Var forbi Silkeborgvej 120, men kvinden, der åbnede, var ikke lige hende jeg tændte på. Så kunne jeg ligeså godt køre hjemad til de kendte græsgange, meeen - blev nysgerrig efter at kigge indenfor i nummer 151 i Ravnstrup. Det var en usædvanlig lav thai, der åbnede. Vi kiggede på menu'en og jeg bestilte B2B, betalte og hun forsvandt. Kort tid efter kom der en lille lækker nips ind - og det var hende jeg skulle fornøje mig med. Desværre kunne hun hverken dansk eller engelsk, men det blev en ok oplevelse alligevel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 14. November, 2014 Hej har du nærmere oplysninger? Adresse, telefonnummer, hjemmeside? På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 14. November, 2014 Hej har du nærmere oplysninger? Adresse, telefonnummer, hjemmeside? På forhånd tak Mon ikke det er denne taget fra thilisten? Thai Massage i Viborg Holstebrovej 151 Ravnstrup, 8800 Viborg Tlf. 52 73 97 54 -OD 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 9. December, 2014 Jo jo adressen passer fint. Jeg kunne ikke lade være med at kigge indenfor igen i sidste uge for at prøve den lille nips til noget dansk. Hun er (her ved andet besøg) ret fræk. Hun er interessant snæver i missen, så vi arbejdede lidt før banditten stødte i bund. 600,- for oplevelsen er helt ok, og jeg kigger helt sikker indenfor igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 9. December, 2014 Var det 600 for massage + dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 9. December, 2014 Det var 600,- for dansk, men hun havde lidt svært ved at holde rede på "sprogene" - det var vist en lille gensynsbonus!! MEN - jeg måtte altså ind forbi nummer 151 igen her til aften. Bette nips var optaget - opdagede jeg efter (som sædvanlig) at have betalt "Mutter" de 600,- for dansk. Det var altså mutter, der kom ind og tog afklædte mig i øjesyn. Det var ikke lige det, jeg havde sat næsen (eller noget andet) op efter, men liderligheden tog over. Hun var noget imponeret af min udrustning, og vi pjankede med - om det mon var plads til ham. Hun blev noget kælen, og endte såmænd med, at hun både "snakkede" lidt fransk med min udrustning, og jeg fik plantet så mange kys på hendes krop, så en gang fransk til hende lige pludselig var i gang - rigtig lækkert og med en overraskende positiv virkning. Efter dette red hun mig, som om det ville være sidste gang hun måtte opleve dette - og sørme om hun ikke igen kom. Hun påstod, at hun ikke havde fået orgasme i 5-6 måneder - og nu altså to gange. Selvom "Bette nips" var hende jeg gik efter, så kunne muter godt gå hen og blive min foretrukne. Hun er vel sidst i fyrrerne (svær at bedømme), - lidt robust bygget, noget lille af statur, bryster der ikke var ungpige-agtig men nogle følsomme gode håndfulde. Jeg skal vist have hævet 600,- i kontanter snart igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 9. December, 2014 Det var 600,- for dansk, men hun havde lidt svært ved at holde rede på "sprogene" - det var vist en lille gensynsbonus!! MEN - jeg måtte altså ind forbi nummer 151 igen her til aften. Bette nips var optaget - opdagede jeg efter (som sædvanlig) at have betalt "Mutter" de 600,- for dansk. Det var altså mutter, der kom ind og tog afklædte mig i øjesyn. Det var ikke lige det, jeg havde sat næsen (eller noget andet) op efter, men liderligheden tog over. Hun var noget imponeret af min udrustning, og vi pjankede med - om det mon var plads til ham. Hun blev noget kælen, og endte såmænd med, at hun både "snakkede" lidt fransk med min udrustning, og jeg fik plantet så mange kys på hendes krop, så en gang fransk til hende lige pludselig var i gang - rigtig lækkert og med en overraskende positiv virkning. Efter dette red hun mig, som om det ville være sidste gang hun måtte opleve dette - og sørme om hun ikke igen kom. Hun påstod, at hun ikke havde fået orgasme i 5-6 måneder - og nu altså to gange. Selvom "Bette nips" var hende jeg gik efter, så kunne muter godt gå hen og blive min foretrukne. Hun er vel sidst i fyrrerne (svær at bedømme), - lidt robust bygget, noget lille af statur, bryster der ikke var ungpige-agtig men nogle følsomme gode håndfulde. Jeg skal vist have hævet 600,- i kontanter snart igen. Hehe hende har jeg også haft lyst til at have lidt sjov med et par gange, men der har altid været en sød og fræk thaipige, der kom i vejen - men det kunne være jeg skulle insistere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 13. December, 2014 Det lyder til at du er ved at få dig en dårlig vane der i nr 151, 1001nat? ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilgang 2 Skrevet 25. December, 2014 Har været forbi - er måske knapt så begejstret.. Der var 3 piger i huset, jeg var sammen med den mindste af pigerne. Ca 30 år - 1200 kr for fuld pakke i ca 45 min. Huset er lidt "Låsby-Svendsen-agtigt" - rummet er ikke mere end rent. Gentagelsefare = 0 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 15. Januar, 2015 Var forbi nummer 151 i Ravnstrup sidste uge, og da var "den tredje pige", som "tilgang" nævner her ovenfor, til stede, - og da hun var eneste, der var ledig, var valget ret nemt. Hun så ok lækker ud, - ungpigebryster og ok krop. Sikker sidst i tyverne. Hun skulle have vist mere engagement for at få min topkarakter, så hvis "Bette-nips" eller Mutter står til rådighed ved næste besøg, så vil mit valg falde på dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denunge 254 Skrevet 3. Februar, 2015 Så faldt man lige i igen. Skulle prøve dette sted for første gang. Bankede på døren, som blev åbnet af Mutter som blev omtalt herover. Kom ind og fik vist menukortet. Massage for sig og andre ydelser for sig. Værd at bemærke var at massage var 300 kr for ½ time, hvilket er noget utraditionelt i forhold til mange andre steder, hvor man får en hel time for den pris. Nå, men nu var jeg jo kommet derind og skulle have massage, så gik igang. Massagen var hård og dybdegående, men det hele gik meget meget stærkt, da det der plejer at tager 35-40 minutter skulle klares på 20-25 minutter. Men der blev masseret på alle punkter og der blev taget ved. Så hvis det bare havde taget længere tid, havde det såmænd været udemærket som massage. Medium diskretion. Ligger midt i en by på en meget befærdet hovedvej. Men man står ikke helt ude på fortovet når man ringer på, så det er kun naboerne som opdager hvad man har gang i. Gentagelsesfare? Nae det er lidt for dyrt i forhold til tiden man får - og det er ikke specielt afslappende men hurtig, effektiv massage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg