Hop til indhold

Claudia i Aalborg - god oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Polsk pige i Aalborg. Jeg mener hun sagde at hun bliver indtil søndag.

http://side6.dk/resultatside/?q=6661

Det er uden tvivl hende på billederne - hun havde den røde sag på da jeg besøgte hende.

Kemien var der fra start og det blev til en dejlig GFE. Hun var meget engageret og kiggede ikke på klokken

Bestemt en god oplevelse

Skrevet

Kunne du komme flere gange? Hvor lang tid besøgte du hende og kunne du kysse?

Skrevet

Hvor henne af i ålborg er hun?

Skrevet

Hvor kan hun besøges i Aalborg (ca.)?

... og var der flere "runder"?

Skrevet
  • Author

Hun er på hotel i Aalborg midtby.

Det koster 200 for en ekstra omgang på den halve time.

Hun kysser meget dybt og passioneret - men det kan jo også skyldes kemien

Det lyder meget som hende der blev anmeldt i Aarhus

Skrevet

Har lige textet med Claudia - hun tager til Århus senere i dag.Ændrer annoncen sidst på dagen, når hun ved, hvor hun skal være og kender sit nye telefonnummer.

Hun siger, det bliver et hotel, men ved endnu ikke hvilket. Men geografisk glæder det mig, da det er en hel del nærmere min bopæl. ;-) Gæt hvad jeg skal i morgen!? Hæhæ. Hun er sgu så flot, at det burde være forbudt! DET var en joke!! :-)

Chris.

Skrevet

Hun er på hotel i Aalborg midtby.

Det koster 200 for en ekstra omgang på den halve time.

Hun kysser meget dybt og passioneret - men det kan jo også skyldes kemien

Det lyder meget som hende der blev anmeldt i Aarhus

Synes nu ikke, de to Claudia'er minder meget om hinanden?! Helt forskellige ansigter, f.ex.

Skrevet

Hun har været i Australien også :-)

Skrevet

Men et godt råd..Besøg hende.hun er dejlig hele vejen..

Skrevet

Var det så lige dine 2 første indlæg Bmand? Noget siger mig Bmand står for bagmand... Hvis det er den samme Claudia som var i Århus sidst er det ikke hende på billederne, men ligner meget og en utrolig flot og serviceminded pige.

Skrevet
  • Author

Nej jeg kan nu også bekræfte at hun har været i Australien. I vores smalltalk fortalte hun at hun lige været kommet fra Sydney

Skrevet

Hej drenge,

Jeg kan bekræfte at Claudia ER som på billederne - jeg besøgte hende den anden dag og det var en klasse oplevelse. rated til den bedste jeg har prøvet... og nej, jeg har intet med pigen at gøre ellers. Perfekt service, god tid - lækker blow og sex.

Hun har rent faktisk været i Sidney Australien snakkede jeg med hende om - så billeder er gode nok i de forskellige links.

Skrevet

Er hun stadig i Aalborg og i givet fald hvor og hvor længe❓

Skrevet

Er rejst videre til Århus i går.

Skrevet

Besøgte Claudia da hun kom til Aarhus, og kan bekræfte ovenstående. Mødte hende på et hotel tæt på havnen. Claudia giver en dejlig behandling, og er meget fokuseret på at man får det bedste ud af det. Var indstillet på at komme to gange på 1/2 time. Startede ud med dybe tungekys og efterflg. blowjob med kondom og en ridetur hvorefter jeg kom førstegang. Herefter en pause med snak om Polen og Danmark mv. inden Claudia atter kravlede mellem mine ben, og gav mig en dejlig gang fransk uden. Hun fortsatte til jeg kom i munden og slugte hvad der blev leveret. Herefter gik hun ud og børstede sine tænder, for som hun sagde, så kunne hun kysse mig igen :)

Alt i alt en dejlig oplevelse. Pris 800 + 100 + 200 + 200 (standard + kys + mega + ekstra udløsning) = 1300 kr.

Claudia er som nævnt af andre den samme som på de billeder der følger hendes annonce. Jeg fandt hende en anelse større end jeg havde troet ud fra billederne, så en smule photoshop har der nok været brugt. Nb. Claudia har helt naturlige og store bryster, men de er ikke ungpigeagtige, så tyngdekraften gør sit når hun ikke ligger ned :)

Nb2. så kommer Claudia jævnligt til DK, så der skulle kunne blive mulighed for at møde dejligheden senere når hun kommer retur.

Nb3. hvis man besøger Claudia på et hotelværelse og får tilsendt nøglekoden til hendes værelse og får besked på bare at gå ind, så lad være med at banke på først. Det gjorde jeg og fik en skideballe over ikke at kunne forstå en besked på engelsk! :) Grunden var, at rengøringspersonalet banker på når der skal gøres rent, og så er det ikke optimalt at hun åbner døren i sin røde nettingest og uden trusser :)

Skrevet

Jeg vil lige komme med mit bidrag selvom det er meget li det der er skrevet.

Da Claudia fornylig var i Aalborg og det ligger tæt på den by jeg er bosat i og hun oven i købet havde fået gode ord med på vejen herinde fra så var det sammenholdt med hendes billeder nok til at sende mig af sted, jeg startede med at sms'e og høre om hun stadig var i Aalborg og om hun havde ledige tider. dernæst det sædvanlige spørgsmål om det var hende på billederne og hvad prisen for en halv time med kys ville løbe op i.

der kom så en lille uenighed da hun sagde 200 for kys og 800 for en standard halv time, jeg skrev pænt tilbage at der på hendes hjemmeside stod at kys kostede 100 kr. efter en påstand om det var en fejl og at hun ikke mente det passede sendte jeg linket så hun ved selvsyn kunne konstatere det og så var der ingen problemer.

efter lidt besvær med at finde adressen havde ikke regnet ud det var på hotel. fik jeg værelses nummeret og 2 min efter var jeg lukket ind hos damen, som andre har skrevet så er hun lidt mere fyldig ikke meget men Photoshop har nok været inde over, lige som hendes bryster også kender tyndekraften men med det sagt så passer billederne fint.

vi fik afregnet og så ellers lagt os på sengen, hun var fuldt ud til stede og der var masser af kys og nærhed måtte lige nævne en ekstra gang at det franske skulle være med gummi hvilket ikke var noget problem. og så om i en missionær som sluttede alt for hurtigt, var vist lidt nervøs.

efter en tur på wc'et fro lige at få rengjort de nedre regioner, regnede jeg med turen gik hjem af, men der tog jeg fejl, hun lå stadig på sengen og klappede sigende ved sin side at jeg godt kunne smide mig igen, tænkte det nok var lidt hygge snak men der gik ikke meget tid med snak før hun igen gik i gang med en omgang fransk og resten vil jeg nærmest betegne som voldtægt af lille mig. især da hun flere gang kommanderede don't stop im comming ( troede det var gæstens replik )  

så alt i alt sød pige, med retvisende billeder inden for overskuelige rammer, og bestemt value for money 

Bonanza

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.