Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hvordan var hun så denne gravide kvinde ?? går ud fra du nu har besøgt henne Zenia, er på nippet til at bestille en tid, men lad os høre om det er noget :???:

Skrevet

Jeg har også tænkt på at besøge hende, ringede til hende i dag hvor hun fortalte at det var i et hus ved Skanderborg men vil lige høre folk først om hvad de fortæller, jeg synes ikke hun lød til at være dansk. :-)

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har også tænkt på at besøge hende, ringede til hende i dag hvor hun fortalte at det var i et hus ved Skanderborg men vil lige høre folk først om hvad de fortæller, jeg synes ikke hun lød til at være dansk. :smile:

Jeg var forbi Zenia i går - og det kan varmt anbefales. Hun er ikke dansk. Formentlig østeuropæer. Men taler og forstår dansk glimrende. Jeg er 110 pct sikker på, at hun gør det af egen, fri vilje. Det foregår i hendes egen bolig (Hvor hun vist også udlejer legeværelset til kolleger fra tid til anden).

Zenia er levende, venlig, imødekommende og pisse fræk. Jeg kunne helt sikkert godt overveje en gentagelse.

Skrevet

Lyder til at jeg også må forbi og besøge Zenia.

Har hun så en flot gravid mave? 

Skrevet

Ja. Og de lækreste, faste bryster som hun ikke er ked af får opmærksomhed. 

Skrevet

Jeg må holde øje med hvornår hun annoncerer.... :)

Har set billederne på hendes annonce.Men maven må jo være blevet større.... ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.