Hop til indhold
varde_fc

Flensburg - Annabell

Recommended Posts

Moin Lüüd,

De sidste par gange jeg har været i Flensburg, har jeg trukket lutter nitter. Jeg ved det; jeg skulle have skrevet stolpe op og stolpe ned, men sådan er der så meget.

Mandag formiddag var der jackpot. Big time.

Det var på Junkerholweg, hvor jeg kun har været en enkelt gang.

Fra jeg ringede på i stuen til venstre og de rent faktisk åbnede døren, gik et par minutter.

Der nåede at liste en ældre herre ind i opgangen, og han havde tydeligvis også et ærinde i nummer 14 st tv.

Han blev stående lidt, da han så at jeg allerede stod foran døren.

Jeg tænkte; what the hell. Lad mig stresse ham lidt.

Derfor vendte jeg mig og - på formfuldendt tysk - gjorde opmærksom på at jeg havde tænkt mig at fornøje mig med Annabell i en halv times tid. Dernæst spørgsmålet om han var på vej ned ad samme vej, eller om han skulle besøge transen der holder til samme sted ?

Det var lidt for meget for senior, som drejede på hælen og gik igen.

Nå, men Annabell åbnede langt om længe. Hun havde tydeligvis været midt i maden.

Lad mig bare afsløre, at Annabell er fuldstændig forrygende lækker:

http://www.fair-girls.de/Flensburg/958

Hun er blev lidt ældre og en lille smule rundere, men egentlig kun noget der pynter. Jeg tænkte Engelsburgs Cora i yngre udgave. En rigtig stunner !

Akten vil jeg ikke trætte med, ud over at nævne at jeg gav 80 Euro for lidt af hvert og afslutning på hendes mave og bryster. Faktisk så meget goo, at lagenet skulle skiftes. Det overraskede os begge og afstedkom lidt fniseri.

Annabell er nem at snakke med og bestemt en jeg vil besøge, hvis hun kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har netop besøgt Annabell i dag og må tilslutte mig og sige at hun er lækker. Og super let at snakke med. En rigtig GFE. Hun skal helt klart besøges igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...