varde_fc 48 Skrevet 12. November, 2014 Moin Lüüd, De sidste par gange jeg har været i Flensburg, har jeg trukket lutter nitter. Jeg ved det; jeg skulle have skrevet stolpe op og stolpe ned, men sådan er der så meget. Mandag formiddag var der jackpot. Big time. Det var på Junkerholweg, hvor jeg kun har været en enkelt gang. Fra jeg ringede på i stuen til venstre og de rent faktisk åbnede døren, gik et par minutter. Der nåede at liste en ældre herre ind i opgangen, og han havde tydeligvis også et ærinde i nummer 14 st tv. Han blev stående lidt, da han så at jeg allerede stod foran døren. Jeg tænkte; what the hell. Lad mig stresse ham lidt. Derfor vendte jeg mig og - på formfuldendt tysk - gjorde opmærksom på at jeg havde tænkt mig at fornøje mig med Annabell i en halv times tid. Dernæst spørgsmålet om han var på vej ned ad samme vej, eller om han skulle besøge transen der holder til samme sted ? Det var lidt for meget for senior, som drejede på hælen og gik igen. Nå, men Annabell åbnede langt om længe. Hun havde tydeligvis været midt i maden. Lad mig bare afsløre, at Annabell er fuldstændig forrygende lækker: http://www.fair-girls.de/Flensburg/958 Hun er blev lidt ældre og en lille smule rundere, men egentlig kun noget der pynter. Jeg tænkte Engelsburgs Cora i yngre udgave. En rigtig stunner ! Akten vil jeg ikke trætte med, ud over at nævne at jeg gav 80 Euro for lidt af hvert og afslutning på hendes mave og bryster. Faktisk så meget goo, at lagenet skulle skiftes. Det overraskede os begge og afstedkom lidt fniseri. Annabell er nem at snakke med og bestemt en jeg vil besøge, hvis hun kommer igen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
al3000 695 Skrevet 13. November, 2014 Lyder meget godt, hvad tilbyder hun af ydelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 294 Skrevet 13. November, 2014 Hun ser smuk ud! Har kigget lidt på hende ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 13. November, 2014 Det går nok, at du ikke skriver om alle nitterne, bar du husker at skrive om gevinsterne Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LoveFKK 1 Skrevet 13. November, 2014 Har netop besøgt Annabell i dag og må tilslutte mig og sige at hun er lækker. Og super let at snakke med. En rigtig GFE. Hun skal helt klart besøges igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 441 Skrevet 14. November, 2014 Kan Annabell lide at kysse? Link til sexnord.net med større billeder: https://en.sexnord.net/profile/1067/Flensburg/Annabell Mht nitterne ville det nu være rart med bare et par linjer. Det behøver ikke være en roman. Det kunne i nogle tilfælde spare en anden for ærgelsen... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 15. November, 2014 Passer billederne? for så er hun da RET lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg