Hop til indhold
chris.36

Model SUSANA Smukke brazilian

Recommended Posts

http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=20953

Jeg er stadig lidt overvældet.....

Kommet lige ud fra Susana, og hun er virkelig smuk, bedre end billederne af hende, men det er måske fordi hun også virker utrolig sød ogg nærværende, selvom hun ikke taler meget engelsk. Tog 30 min til kr. 800, men jeg var færdig på 20, og takkede nej til et efterfølgende bad (det klarer jeg hjemme) hvorefter hun alene, tog et hurtigt bad. Fuck hvor følte jeg mig dum, det skulle jeg selvfølgelig have takket ja til, og nydt hendes lækre krop igen....skøn og nærværende sex, men ingen dybe kys, hvilket kunne skyldes den latte jeg tog inden?

Hun skal bestemt besøges igen.

Andre der har erfaringer med hende, eller veninden (Emily) i samme lejlighed?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Chris,

Tak for den - har luret på hende i nogle dage efterhånden. Er hendes bryster ægte?

Jeg har ikke besøgt Emily (da hendes bryster ser meget fake ud), men det er samme lejlighed(er) som rummer Naomi når hun er i landet....så deraf kan man måske konstatere,at de generelt er super søde og uden fakebilleder etc.

Call 

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvordan var service niveauet ? 1-10? gav hun indlevende kys og købte du evt. nogle ektras? som f.eks. anal? 

kunne nemlig godt tænke mig at tage hende analt, men har flere gange oplevet at når man så er i fuld gang og så får lyst til at skifte til nr 2 så er pigen alligevel ikke helt så meget for det som hun lod som om i starten -.-  

stærkt fristet....

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvordan var service niveauet ? 1-10? gav hun indlevende kys og købte du evt. nogle ektras? som f.eks. anal? 

kunne nemlig godt tænke mig at tage hende analt, men har flere gange oplevet at når man så er i fuld gang og så får lyst til at skifte til nr 2 så er pigen alligevel ikke helt så meget for det som hun lod som om i starten -.-  

stærkt fristet....

hvis du har lyst til at skifte huller, efter behag... er det kun et sted.. MILA... og der skal du ikke købe anal som ekstra... eller sige det inden du går i gang... 

enjoy!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...