Hop til indhold

Model SUSANA Smukke brazilian

Featured Replies

Skrevet

http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=20953

Jeg er stadig lidt overvældet.....

Kommet lige ud fra Susana, og hun er virkelig smuk, bedre end billederne af hende, men det er måske fordi hun også virker utrolig sød ogg nærværende, selvom hun ikke taler meget engelsk. Tog 30 min til kr. 800, men jeg var færdig på 20, og takkede nej til et efterfølgende bad (det klarer jeg hjemme) hvorefter hun alene, tog et hurtigt bad. Fuck hvor følte jeg mig dum, det skulle jeg selvfølgelig have takket ja til, og nydt hendes lækre krop igen....skøn og nærværende sex, men ingen dybe kys, hvilket kunne skyldes den latte jeg tog inden?

Hun skal bestemt besøges igen.

Andre der har erfaringer med hende, eller veninden (Emily) i samme lejlighed?

Skrevet

Hej Chris,

Tak for den - har luret på hende i nogle dage efterhånden. Er hendes bryster ægte?

Jeg har ikke besøgt Emily (da hendes bryster ser meget fake ud), men det er samme lejlighed(er) som rummer Naomi når hun er i landet....så deraf kan man måske konstatere,at de generelt er super søde og uden fakebilleder etc.

Call 

Skrevet
  • Author

Hej Calleti

Brysterne er fake, så det skal man være til.

Skrevet

er de tilbage på adressen hvor de var for et år siden?

Skrevet
  • Author

Det var ikke der hvor jeg troede det var i Gentofte ved Bernstorffsvej st. Det er vel ved grænsen til Søborg.

Skrevet

hvordan var service niveauet ? 1-10? gav hun indlevende kys og købte du evt. nogle ektras? som f.eks. anal? 

kunne nemlig godt tænke mig at tage hende analt, men har flere gange oplevet at når man så er i fuld gang og så får lyst til at skifte til nr 2 så er pigen alligevel ikke helt så meget for det som hun lod som om i starten -.-  

stærkt fristet....

Skrevet
  • Author

Jeg købte ikke noget ekstra, men overvejer selv anal næste gang, hvis det kan kombineres med en halv time

Skrevet

hvordan var service niveauet ? 1-10? gav hun indlevende kys og købte du evt. nogle ektras? som f.eks. anal? 

kunne nemlig godt tænke mig at tage hende analt, men har flere gange oplevet at når man så er i fuld gang og så får lyst til at skifte til nr 2 så er pigen alligevel ikke helt så meget for det som hun lod som om i starten -.-  

stærkt fristet....

hvis du har lyst til at skifte huller, efter behag... er det kun et sted.. MILA... og der skal du ikke købe anal som ekstra... eller sige det inden du går i gang... 

enjoy!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.