Hop til indhold
Sex i balance

Massage med afslutnig på klippekort

Recommended Posts

Kære massører

Jeg undrer mig over, at ingen udnytter det faktum, at mænd har et behov regelmæssigt.

Jeg er single, har en alm. løn. - Jeg har ikke lyst til en fast partner pt. jeg kan ikke betale 1.000 kr. pr uge for sex.

Hvorfor laver i piger ikke en rabatordning? ½ pris, så har jeg råd, hver uge.

En pige kan da let have 4 - 6 mand pr. uge - det kunne blive en dejlig fast indtægt uden bøvl med annoncer, lokaler og usikkerheden ved at modtage nye mænd hele tiden. 

Knus

Sex i balance

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er der skam også nogen der gør.

Men man skal finde dem først. De kan jo ikke annoncere med det;)

Det kræver en del besøg og etablering af fortrolighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde på et tidspunkt et klippekort til en thai-massør . . .

Dog kun til massage delen, så var det jo op til mig, om der skulle være lidt ekstra i forbindelse med massagen . . 

Det hændte, men ikke hver gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak til de 2 personer, som har gidet svare på mit spørgsmål.

Jeg forstår ikke hvorfor du "Advanced Member" mener, der ikke kan annonceres med et sådant tilbud. Afsender kan da blot benytte et hemmeligt telefonnummer.

Din henvisning til Føtex/Netto opfatter jeg blot som et udtryk for din humor - ok.

Nej, jeg synes bare, det er ok, at de piger som har lyst supplerer deres indkomst med alternative indtægter, og min pointe er blot, at en fast indtægt må være attraktivt for mange. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak til de 2 personer, som har gidet svare på mit spørgsmål.

Jeg forstår ikke hvorfor du "Advanced Member" mener, der ikke kan annonceres med et sådant tilbud. Afsender kan da blot benytte et hemmeligt telefonnummer.

Din henvisning til Føtex/Netto opfatter jeg blot som et udtryk for din humor - ok.

Nej, jeg synes bare, det er ok, at de piger som har lyst supplerer deres indkomst med alternative indtægter, og min pointe er blot, at en fast indtægt må være attraktivt for mange. 

Korrekt opfattet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære massører

Jeg undrer mig over, at ingen udnytter det faktum, at mænd har et behov regelmæssigt.

Jeg er single, har en alm. løn. - Jeg har ikke lyst til en fast partner pt. jeg kan ikke betale 1.000 kr. pr uge for sex.

En pige kan da let have 4 - 6 mand pr. uge - det kunne blive en dejlig fast indtægt uden bøvl med annoncer, lokaler og usikkerheden ved at modtage nye mænd hele tiden. 

Jeg tror du selv må prøve at oprette en annonce, hvor du søger en pige til seksuelt samvær ca. 1 gang pr/uge, men du skal nok ikke starte med at gøre opmærksom på at du ikke har råd til mere end kr. 500,-/gang  :roll:

Men jeg vil tro

https://sugardaters.dk/?k=sugar&5&kw=sugar%20daters&gclid=Cj0KEQiAp4yjBRCE_enjmpug944BEiQATCpLvXVjmtDT7K_N9PSFc6tvh8cRndQjo0jDYT40F98TmZkaAgf_8P8HAQ

må være stedet for dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære massører

Knus

Sex i balance

Det kan sikkert lade sig gøre :-)

Men hvad for en slags besøg søger du, det skriver du jo ikke noget om.

"Dansk" som enkelt ydelse koster da 4-600 kr.

Men har det ikke også som regel en tidsbegrænsning ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er godt at høre, at det ikke er helt umuligt.

Jeg vil prøve Sugardates. - Tilbud på 400 - 600 kr. er ofte kun på 15 min. som du skriver Holstebronx. - 15 min. er ikke nok hvis mit hovet (i toppen) skal har gavn af affæren.  

Jeg må erkende, at jeg mangler mere end sex, selvom jeg ikke er parat til en fast partner.

På Annoncelight har jeg tilbudt kr. 2.000 + andet pr. md. for ugentlige intimmøder, men uden resultat. - Det undrer og frustrerer mig. - Det kan være mediet, som er forkert valgt??

I øvrigt synes jeg, det er ok at pigeren krævet god betaling for deres ydelser.

Jeg vil også gerne betale godt for et engangsbesøg nu og da, men når besøgene er faste og forudbetaling, så synes jeg, det er noget andet.

Møder som jeg savner kan jo udmærket foregå diskret i private hjem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er godt at høre, at det ikke er helt umuligt.

Jeg vil prøve Sugardates. - Tilbud på 400 - 600 kr. er ofte kun på 15 min. som du skriver Holstebronx. - 15 min. er ikke nok hvis mit hovet (i toppen) skal har gavn af affæren.

Jeg må erkende, at jeg mangler mere end sex, selvom jeg ikke er parat til en fast partner.

På Annoncelight har jeg tilbudt kr. 2.000 + andet pr. md. for ugentlige intimmøder, men uden resultat. - Det undrer og frustrerer mig. - Det kan være mediet, som er forkert valgt??

I øvrigt synes jeg, det er ok at pigeren krævet god betaling for deres ydelser.

Jeg vil også gerne betale godt for et engangsbesøg nu og da, men når besøgene er faste og forudbetaling, så synes jeg, det er noget andet.

Møder som jeg savner kan jo udmærket foregå diskret i private hjem.

Jeg tror at der er MEGET langt mellem tilfældet at en annonce oprettet af en mand, får en fangst inde på annoncelight.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været heldig og fundet en moden kvinde på gul og gratis. Hun mangler lidt lommepenge og tager 500 kr. pr. besøg intet ur og intet menukort alt hvad hjertet begærer af blidt, så jeg får mit behov dækket på den måde. Det tager lang tid at finde den slags tilbud og når de endelig er der så er de ofte for langt væk.

Hun har kun to kunder, så jeg tror det passer med hendes eget behov for sex. Ville gerne finde noget tilsvarende i Vejle men det har ikke været muligt så jeg må køre 65 km.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...