Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej OD og Sunbeam tak for jeres svar, jeg surfer stadig rundt på thaisteder for at finde et fast sted. "Wandee" besøger jeg for første gang idag lørdag. Tror jeg vil booke enten Nancy eller Pinky så går jeg vist heller ikke helt galt i byen.

Der kommer lidt fra mig her på siden om mit besøg.

Skrevet

Engang imellem er det fedt at lytte til gode råd - også selvom man er oppe i årene som mit alias antyder:-) Fik aftale med Nancy til en times B2B til 900 som blev til 1.000.- men så var det også halv fuld pakke. Nancy stod helt forrest da der blev uddelt udseende! Hendes fantastiske fokus skal man lede meget længe efter. Hun roste sin "læremester" Pinky for det:-). jeg vil samle flasker m.m. for hurtigt at finde kapital til endnu et besøg ved kultorvet.

Tak til OD og Sunbeam for de gode råd :-)

Skrevet

Engang imellem er det fedt at lytte til gode råd - også selvom man er oppe i årene som mit alias antyder:-) Fik aftale med Nancy til en times B2B til 900 som blev til 1.000.- men så var det også halv fuld pakke. Nancy stod helt forrest da der blev uddelt udseende! Hendes fantastiske fokus skal man lede meget længe efter. Hun roste sin "læremester" Pinky for det:-). jeg vil samle flasker m.m. for hurtigt at finde kapital til endnu et besøg ved kultorvet.

Tak til OD og Sunbeam for de gode råd :smile:

Hej 1955

Det er da ingen alder!

Altid rart med en tilbagemelding, godt du fik en god oplevelse og valuta for pengene,

især når man har haft en finger med i spillet :)

-OD
Skrevet

Hmm... en til der roser Nancys udseende! Jeg spørger igen på en anden måde: Hvem af pigerne på billederne er Nancy?

Skrevet

Hej 1955

Velbekomme og tak for din tilbagemelding på besøget hos Nancy. (Pigen i den røde bluse, Jesse)  Ligesom OD, så glæder det også mig, at du fik en god oplevelse og valuta for pengene.  Og din oplevelse med det fantastiske fokus, deler jeg til fulde med dig.

Og gode råd er jo altid velkomne - også selvom man er fra 55, ik'  :wink:

Håber du vil finde masser af flasker på din vej, så du kan få samlet kapital til endnu et besøg ved Kultorvet. Og så håber jeg ikke vores veje krydses, før vi står og banker på, for jeg er allerede igang med at samle flasker :-P

De bedste hilsner  

Sunbeam

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.