Hop til indhold
Fotojylland

I tvivl - er dette Veri-pigen?

Recommended Posts

Hej. 

Som overskriften lyder, så er jeg i tvivl om dette er Veri-pigen?

Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med hende, og umiddelbart virker hun seriøs nok. Hendes priser er 1100,- for 30 min og 1300,- for 60 min. 

Hun har ikke stedet i Randers, men skal hentes. Nogen der kan be/afkræfte om det er Veri? 

https://annoncelight.dk/annonce/166191/billig-blow-i-oestjylland

Del dette indlæg

Link til indlæg

så er hun tilbage

Studine Randers søger hjælp til regninger

Midtjylland

Jeg er en ung pige på 18, der søger hjælp til nogle regninger, da jeg lige er flyttet hjemmefra.... 
Det her er ikke noget jeg har gjort i før, og gør det kun for at kunne betale mine regninger, da jeg er sent ude med dem, så jeg har ikke et sted, men hvis vi kunne aftale et sted vi mødes, så ville det være super :)

Fang mig på: [email protected]

Håber der er nogen søde gentlemen :) 

Henvendelser under 1500 besvares ikke, da jeg gør det for at få betalt regninger... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kører rouletten altså igen? Hvis det altså er hende?

Jeg forstår imidlertid ikke meldingen om, at "henvendelser under 1500 besvares ikke". Skal det forstås på den måde, at hun indleder en Bruun-Rasmussen auktion om, hvem der byder mest?

Hvilke ydelser er det i givet fald, man byder på/kan forvente? Det angives slet ikke.

Nej, den dér skal man nok holde sig fra :cry:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

så er hun tilbage

Studine Randers søger hjælp til regninger

Midtjylland

Jeg er en ung pige på 18, der søger hjælp til nogle regninger, da jeg lige er flyttet hjemmefra.... 

Det her er ikke noget jeg har gjort i før, og gør det kun for at kunne betale mine regninger, da jeg er sent ude med dem, så jeg har ikke et sted, men hvis vi kunne aftale et sted vi mødes, så ville det være super :)

Fang mig på: [email protected]

Håber der er nogen søde gentlemen :) 

Henvendelser under 1500 besvares ikke, da jeg gør det for at få betalt regninger... 

Hende her skal man holde sig langt væk fra. Jeg havde besøg af hende i København, og er efterfølgende forsøgt afpresset og truet med politi anmeldelse da det ikke lykkes. Hun er som dr. jekyll og mr. Hyde. Sex med hende er rigtig godt (IMHO), men alt andet fra hun ankommer til hun går, og efterfølgende er nok til at jeg ALDRIG vil se hende igen.

Jeg anmeldte mit møde med hende i den jyske tråd, da den annonce jeg reagerede på var fra Jylland, og der er her hun som ofte søger kunder. Tråden er idag låst, da den desværre løb af sporet som så mange andre. Den er starte i starten af marts.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg anmeldte mit møde med hende i den jyske tråd, da den annonce jeg reagerede på var fra Jylland, og der er her hun som ofte søger kunder. Tråden er idag låst, da den desværre løb af sporet som så mange andre. Den er starte i starten af marts.

Det er nok den her tråd, du hentyder til:

:wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...