Fotojylland 65 Skrevet 12. November, 2014 Hej. Som overskriften lyder, så er jeg i tvivl om dette er Veri-pigen? Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med hende, og umiddelbart virker hun seriøs nok. Hendes priser er 1100,- for 30 min og 1300,- for 60 min. Hun har ikke stedet i Randers, men skal hentes. Nogen der kan be/afkræfte om det er Veri? https://annoncelight.dk/annonce/166191/billig-blow-i-oestjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikky 35 Skrevet 12. November, 2014 Det ér efter min bedste overbevisning veri-pigen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mejersken 47 Skrevet 12. November, 2014 veri pigen virker også seriøs til at starte med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotojylland 65 Skrevet 12. November, 2014 Hvordan ser veri-pigen ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 12. November, 2014 veri pigen virker også seriøs til at starte med Bare spørg hende om hun har boet i Vejlby-Risskov Parken? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars erik 2 Skrevet 8. April, 2015 så er hun tilbage Studine Randers søger hjælp til regninger Midtjylland Jeg er en ung pige på 18, der søger hjælp til nogle regninger, da jeg lige er flyttet hjemmefra.... Det her er ikke noget jeg har gjort i før, og gør det kun for at kunne betale mine regninger, da jeg er sent ude med dem, så jeg har ikke et sted, men hvis vi kunne aftale et sted vi mødes, så ville det være super Fang mig på: [email protected] Håber der er nogen søde gentlemen Henvendelser under 1500 besvares ikke, da jeg gør det for at få betalt regninger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 8. April, 2015 (edited) Så kører rouletten altså igen? Hvis det altså er hende? Jeg forstår imidlertid ikke meldingen om, at "henvendelser under 1500 besvares ikke". Skal det forstås på den måde, at hun indleder en Bruun-Rasmussen auktion om, hvem der byder mest? Hvilke ydelser er det i givet fald, man byder på/kan forvente? Det angives slet ikke. Nej, den dér skal man nok holde sig fra Redigeret 8. April, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. April, 2015 så er hun tilbage Studine Randers søger hjælp til regninger Midtjylland Jeg er en ung pige på 18, der søger hjælp til nogle regninger, da jeg lige er flyttet hjemmefra.... Det her er ikke noget jeg har gjort i før, og gør det kun for at kunne betale mine regninger, da jeg er sent ude med dem, så jeg har ikke et sted, men hvis vi kunne aftale et sted vi mødes, så ville det være super Fang mig på: [email protected] Håber der er nogen søde gentlemen Henvendelser under 1500 besvares ikke, da jeg gør det for at få betalt regninger... Hende her skal man holde sig langt væk fra. Jeg havde besøg af hende i København, og er efterfølgende forsøgt afpresset og truet med politi anmeldelse da det ikke lykkes. Hun er som dr. jekyll og mr. Hyde. Sex med hende er rigtig godt (IMHO), men alt andet fra hun ankommer til hun går, og efterfølgende er nok til at jeg ALDRIG vil se hende igen. Jeg anmeldte mit møde med hende i den jyske tråd, da den annonce jeg reagerede på var fra Jylland, og der er her hun som ofte søger kunder. Tråden er idag låst, da den desværre løb af sporet som så mange andre. Den er starte i starten af marts. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 9. April, 2015 Jeg anmeldte mit møde med hende i den jyske tråd, da den annonce jeg reagerede på var fra Jylland, og der er her hun som ofte søger kunder. Tråden er idag låst, da den desværre løb af sporet som så mange andre. Den er starte i starten af marts. Det er nok den her tråd, du hentyder til: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. April, 2015 Det er nok den her tråd, du hentyder til: Jeps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg