Hop til indhold
Hamduventer

Anmeldelse af Apex-Siam ThaiMassage Frederiksberg

Recommended Posts

Hejsa folkens,

Efter mit første indlæg som nybegynder, fik jeg endelig taget mig sammen til at prøve en omgang Massage.

Jeg besluttede mig på baggrund af lidt undersøgelse, at dette kulle foregå hos;  Apex-Siam ThaiMassage Mariendalsvej 25 C Frederiksberg.

Linket: http://www.apexsiam.dk/

Jeg kom der ind en dag ved 14,00 tiden, da jeg gik op af den lange metal træppe, bemærkede jeg hurtigt, at stedet ikke var så diskret, da alle huse som ringer massagestedet direkte har stort udsyn til stedet. Men pyt jeg gik op tog fat i håndtaget og der var låst, jeg ringede på klokken og en kvinde kom hurtigt over og åbnede, hun var i en alder over 35+, store bryster, nedringet bluse, da jeg trådte 2-3 skridt ind, sad der nogle piger ca. 5 piger ialt på en sofa, og kede sig. Jeg blev vidst hen til et rum, og sagde til hende (der viste mig der hen) at jeg ville havve Suzy (Sussi) hva end hun hedder :)

Lidt efter kom hun, en kvinde på jeg tror en alder af måske 40(måske mere måske mindre), en kjole, der var meget kort, (brysterne) kunne ikke ses, ellers kunne man se skuldre, og meget kort låret, hun var smilende, og dejlige glatte ben. (Hun så dog lidt træt ud)..

Suzzy - (Sussi) - kan ikke tale engelsk af hvad jeg forstod, heller ikke ordentligt dansk, så der er måske lidt svært at komunikere, men det går nok...

Her er en detaljeret beskrivelse af første gang;

Efter jeg blev henvist til rummet, lukkede hun døren og Suzzy kom 5 min. efter, hun satte sig på sengen, og Jeg ved siden af...
Hvad kunne du tænke dig spurgte hun? Jeg sagde noget dejligt massage, hun viste mig tavlen på væggen med de forskællige former for massage.. Jeg spurgte hertil forskellen mellem Tranta og Olie, og hun sagde Tranta er mere sensuel og erotisk og kørte forsigtigt sin hånd over min pik. Jeg smilede...
Jeg lage min hånd på hendes lår, og sagde at hun så lækker ud. Tak sagde hun...
Hun spurgte om jeg ville have "hånd" hermed ment svensk(handjob), jeg sagde "Ja"... Så sagde jeg "jamen lad os tage en omgang Olie massage + Svensk (Handjob)...
300 kr for 1 time Oliemassage og 300 for svensk sagde hun. Jeg sagde NOPE!. Du får 500 samlet så 200 for svnesk.. "Hun grinede og sagde ok".. Hun fik pengende tog dem og gik du af værelset..

Lidt efter var hun tilbage med nogle håndklæder til massagebriksen.

Hun satte håndklæderne og bad mig klæde om. Jeg tog ALT tøjet af og stillede det på stolen i hjørnet af rummet.

Hun kiggede forbavset over min diller og sagde wow :)

Læg dig sagde hun! Jeg lagde mig ned på maven og hun kravlede op, på ryggen af mig påførte noget olie, og jeg fortalte kort hvor jeg havde mest ondt. Hun masserede flittigt, de forksællige steder, og hun undlod IKKE at massere mine nosser og pik, selvom jeg var på ryggen, hun var også flittig med at massere mine baller og røvhul som hun brugte meget god tid med...
Hun tilbød mig hurtigt vende om, jeg sagde nej fortsæt skatter vi har jo god tid... hun grinede og gav et lille klask på ballen.

Sådan fortstatte vi i 30 minutter, så vaskede hun mig af med en våd klud og jeg vendte mig om...
Jeg havde en stor stivert på, og hun var vild overrasket wow sagde hun, og målte den imod sin arm og sagde den er ligeså tyk og stor som min arm :) (Tak for det dejlige kompliment sagde jeg)...

Hun påførte Olie på den og massere hele svinerriet, (Testikler, pik, mellemkød, lår, ned til benene, brysterne, maven)..
Men de resterende 25-30 minutter var primært centreret om min pik, som hun var så glad for. Og jeg skal love for hun har en fast hånd, så det gjorde sku også lidt ondt, men jeg sagde intet.. det var dejligt med noget hårdt tryk. Jeg stoppede hende undervejs for at prøve forskællige ting, så jeg bad hende om prøve forskællige bevægelser med sin hånd på min pik, "og prøv med begge hender," "og prøv med at snure rundt", "og lad os også prøve gøre det sammen" "og føles ad" osv osv .. :) Det var for lidt spas og hygge.. Hun var frisk..
Jeg bad hende komme op på min side og fortsætte rive i min pik, jeg lagde her min hånd på hendes lår og spurgte om det var OK?
Hun sagde "Hmmm :)" jeg smilede og lod den være, jeg gravede mig ind til inderlåret og massere blidt begge lår og lod min hånd være over dem, da jeg kom for langt ind og ramte hende g-streng (missen) sagde hun "Uhh" og slog min hånd væk, og gik tilbage til at sidde mellem benene, så sagde hun du kan betale 1000 kr, for sex en anden gang.... Og vi har også andre unge piger...
Jeg sagde OK...
Senere bad jeg hende om at sidde oppe på mine ben og rive min pik, men det gad hun ikke(så skulle jeg betale 1000 kr), så hun kom sku op på side igen så jeg kunne lege lidt mede hendes lår imellem tiden...
Hun påførte flittigt massere Olie, og sagde jeg også bør prøve de Unge piger, hun synes jeg var for ung til hende...
Jeg sagde nej nej, du er da dejlig, også vil hun meget gerne se mig igen...
Hun fortsatte og sagde; "så er der 10 min tilbage"!.
"Jeg svarede Ahh! der er 20 min skatter vi startede kvart over."
Hmm Ok sagde hun.

Jeg styrede lidt hendes hender over de steder hun ikke kom så meget.. Og jeg ravede også lidt på hendes hænder (arme) og vi flættede enda fingre sammen med den ene hånd, mens hun flittigt massere pikken med den anden hånd.
Jeg nussede hendes hænder lidt, og så overlod jeg begge hender til hende igen, 10-5 minutter I til slutningen begyndte hun hårdt at rive den, men det gav faktis ikke et plus men et minus for mig, da det for mig mere skal gøres sensuelt og ikke psykopatisk :)
Men jeg sagde intet, fordi jeg vidste jeg alligeveld ikke ville komme ;). Det undrede hende jeg kunne holde til det. Så sagde jeg easy skatter, og hun fortsatte 5 minutter hvor hun gav fuld drøn og jeg kom med en dejlig udløsning. hehe smilede vi...
Men det irriterende var, at hun stoppede for hurtigt, bare fordi jeg var kommet... Hun gik videre til benene de sidtse 5 minuttter, hvorimod jeg vil foretrække de sidste minutter efter udløsning stadig foregik hos pikken...
Men så tørrede hun med noget papir, sine hænder og lår og min pik og frem og tilbage, så kom den våde klud igen og tørrede og hun kramsede min pik og sagde "Unge mand eheheh" "Unge mand eheh" mens hun tørrede...
Så det var fint! Hun tog kluden og spanden med vand ud og sagde "Ja"..
Jeg tog tøj på og tørrede mig, med lidt papir...
Jeg gik imod døren, hun stod der og sagde "Tak" og forvel, og jeg fik et klap på numsen med på vej ud :)

500 Kroner betalt for Suzzy i 1 time Oliemassage + Handjob
Stille og roligt sted

Dejlig pige selvom alderen er oppe.
Kunne også godt finde på komme tilbage 99 % (vil også gerne prøve andre)
Og Ja kunne også finde på betale 1000 kr, og få fuld pakke(måske) :)
Massagen var også fin (hun er også god til at trykke hårdt)

Redigeret af Hamduventer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man må sige, at 500 kr. var yderst favorabelt.

Jeg kom for snart ret længe siden på det go'e gamle Grundtvigsvej. Her kostede en time 400 og en svensker 200. Allerede dengang ansås dette for at være en god pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor jeg valgte Sussi?

- Jamen det gjorde jeg, på baggrund af at læse folks anmeldelser og samtidig med at steder lå strategisk smart for mit vedkommende..

Da jeg dog kom ind ver der en ret smuk ung pige, overvejede om jeg endag skulle prøve hende. DA Sussi er lidt oppe i alderen.

Også var det jo min første gang, så et sted måtte man starte.

- Hende der åbnede døren, var ag kropsbygning stor (tyk - overvægtigt) nok derfor brysterne så store ud :) ellers ikke en kæmpe kanon

Redigeret af Hamduventer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor jeg valgte Sussi?

- Jamen det gjorde jeg, på baggrund af at læse folks anmeldelser og samtidig med at steder lå strategisk smart for mit vedkommende..

Også var det jo min første gang, så et sted måtte man starte.

Tillykke med din første gang! En sådan har der været for os alle.

Dit indlæg viser, at EG - og ikke mindst anmeldelserne, positive eller negative - har sin store berettigelse.

Held og lykke fremover i dette sjove/sælsomme/hyggelige/fascinerende/vanvittige/og til tider onde univers.

Del dette indlæg

Link til indlæg

......Lidt efter kom hun, en kvinde på jeg tror en alder af måske 40(måske mere måske mindre), en kjole, der var meget kort, (brysterne) kunne ikke ses, ellers kunne man se skuldre, og meget kort låret, hun var smilende, og dejlige glatte ben. (Hun så dog lidt træt ud)..

.....Så sagde jeg "jamen lad os tage en omgang Olie massage + Svensk (Handjob)...

300 kr for 1 time Oliemassage og 300 for svensk sagde hun. Jeg sagde NOPE!. Du får 500 samlet så 200 for svnesk.. "Hun grinede og sagde ok".. Hun fik pengende tog dem og gik du af værelset..

...Men det irriterende var, at hun stoppede for hurtigt, bare fordi jeg var kommet... Hun gik videre til benene de sidtse 5 minuttter, hvorimod jeg vil foretrække de sidste minutter efter udløsning stadig foregik hos pikken...

....Og Ja kunne også finde på betale 1000 kr, og få fuld pakke(måske) :)

Tak for beretningen :)

Suzy giver "value for money" - hun har et sødt væsen, en ganske flot krop og nogle velskabte, ægte faste C-skålsbryster, som du så nok ikke fik oplevelsen af på "skrabebudgettet" :wink:

Synes hun ser ud til at være i midt-30erne snarere end 40, men det kan være svært at bedømme en thaipiges alder - hendes krop er ihvertfald en del mere ungpigeagtig og fast end hos de fleste kvinder i midt- og slut-30erne :idea:

Må jeg anbefale dig at vælge såkaldt "Thaimassage" næste gang i stedet for "Oliemassage", som tll min smag er lidt for "sjappet"!?

Thaimassagen er lidt hårdere, og alle kroppens muskelgrupper bliver grundigt masseret - har man lidt ondt i ryggen, nakken, lænden eller lignende, så kan den slags massage altså gøre underværker.

Måske 1 times Thaimassage normalt koster 400 kr., hvor oliemassagen koster 300 kr., men de fleste som har prøvet begge dele - ihvertfald os der er kommet lidt op i alderen :cool: - vil foretrække Thaimassagen.

Selv aftaler jeg aldrig fra start "svensk" eller "sex" med en thaipige, jeg er hos for første gang - nøjes med at bestille selve massagen og så venter jeg med at tage stilling til det andet, til jeg oplever hvordan kemien er :)

Når der så er gået o. 40-50 minutter af den aftalte time, så kan man passende tage stilling til div. tillægsydelser :-P

Hvis hun spørger til svensk fra start, plejer jeg at sige: "We'll wait and see" eller noget i den retning...

Hvis man aftaler Thaimassage til 400 kr. og betaler fra start, så vil svensk efterfølgende typisk koste 200 kr. og "sex" måske 800 kr. oveni...

Prisen kan dog variere fra klinik til klinik, fra pige til pige og iøvrigt også afhænge af den personlige kemi.

Mht. at hun "stoppede for hurtigt" efter du var kommet, så må du vise hende hvad du vil have ved at tage hendes hånd og placere den det rigtige sted :wink:

For nogle mænd har det som du, mens andre (fx jeg!) vil have det på en anden måde.

Et godt råd er ikke at være for "fedtet" og prutte om prisen, med mindre den er helt ublu.

Og har man tænkt sig at komme igen en anden gang pga. den gode behandling, så er drikkepenge på o. 100 eller 200 kr. en god "investering" :wink:

Selvfølgelig afhængig af egne økonomiske forhold.

Jeg plejer at tænke på, hvor godt jeg selv har det i enhver henseende og så sammenligne med thaipigens pressede forhold(skæve/lange arbejdstider, en "mutter" der tager halvdelen af indtjeningen, livet i et fremmed land med savn af familie og venner etc.) og så falder det mig egentlig let at give drikkepenge oveni - ihvertfald hvis pigen har været sød og forsøgt at gøre det godt... :)

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for beretningen :)

Suzy giver "value for money" - hun har et sødt væsen, en ganske flot krop og nogle velskabte, ægte faste C-skålsbryster, som du så nok ikke fik oplevelsen af på "skrabebudgettet" :wink:

Synes hun ser ud til at være i midt-30erne snarere end 40, men det kan være svært at bedømme en thaipiges alder - hendes krop er ihvertfald en del mere ungpigeagtig og fast end hos de fleste kvinder i midt- og slut-30erne :idea:

Må jeg anbefale dig at vælge såkaldt "Thaimassage" næste gang i stedet for "Oliemassage", som tll min smag er lidt for "sjappet"!?

Thaimassagen er lidt hårdere, og alle kroppens muskelgrupper bliver grundigt masseret - har man lidt ondt i ryggen, nakken, lænden eller lignende, så kan den slags massage altså gøre underværker.

Måske 1 times Thaimassage normalt koster 400 kr., hvor oliemassagen koster 300 kr., men de fleste som har prøvet begge dele - ihvertfald os der er kommet lidt op i alderen :cool: - vil foretrække Thaimassagen.

Selv aftaler jeg aldrig fra start "svensk" eller "sex" med en thaipige, jeg er hos for første gang - nøjes med at bestille selve massagen og så venter jeg med at tage stilling til det andet, til jeg oplever hvordan kemien er :)

Når der så er gået o. 40-50 minutter af den aftalte time, så kan man passende tage stilling til div. tillægsydelser :-P

Hvis hun spørger til svensk fra start, plejer jeg at sige: "We'll wait and see" eller noget i den retning...

Hvis man aftaler Thaimassage til 400 kr. og betaler fra start, så vil svensk efterfølgende typisk koste 200 kr. og "sex" måske 800 kr. oveni...

Prisen kan dog variere fra klinik til klinik, fra pige til pige og iøvrigt også afhænge af den personlige kemi.

Mht. at hun "stoppede for hurtigt" efter du var kommet, så må du vise hende hvad du vil have ved at tage hendes hånd og placere den det rigtige sted :wink:

For nogle mænd har det som du, mens andre (fx jeg!) vil have det på en anden måde.

Et godt råd er ikke at være for "fedtet" og prutte om prisen, med mindre den er helt ublu.

Og har man tænkt sig at komme igen en anden gang pga. den gode behandling, så er drikkepenge på o. 100 eller 200 kr. en god "investering" :wink:

Selvfølgelig afhængig af egne økonomiske forhold.

Jeg plejer at tænke på, hvor godt jeg selv har det i enhver henseende og så sammenligne med thaipigens pressede forhold(skæve/lange arbejdstider, en "mutter" der tager halvdelen af indtjeningen, livet i et fremmed land med savn af familie og venner etc.) og så falder det mig egentlig let at give drikkepenge oveni - ihvertfald hvis pigen har været sød og forsøgt at gøre det godt... :)

Lige præcis "mine ord" :-P

Det er bare Spot on, Thorshammer, kunne ikke há sagt det bedre selv :-P ,

og, ja, Suzy er en fantastisk pige som jeg også har haft en del hyggelige/dejlige stunder med, og så kan hun rent faktisk massagens kunst, sådan oplever jeg det i hvertfald. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

#gammel rotte

Ja, det er gode "gamle" Suzie fra buddinge.

Jeg har haft fornøjelsen af hendes selskab/massage op til flere gange, og hun ved nøjagtig hvordan en god massage skal udføres. Godt med variation, og så finder hun altid ens ømme punkter, og det er næsten som en pligt for hende at fjerne denne ømhed, inden der fortsættes.

2. halvleg er heller ikke helt tosset. Jeg er vild med hendes relativ store bryster og hendes unikke brystvorter, som jeg sjældent har set større. Mums :)

#Hamduventer

Næste gang skal du prøve Yaya eller Jaja (ved ikke hvordan det staves).

Hun er en lille petit sag (150 cm) ca.30-35 år. Super duper massage, mindst lige så god som Suzies og betaler du lidt ekstra, så vil hun rive dig rundt. Flot tøs, flotte bryster og en ultra appetitlig krop ... og så besidder hun en fed humoristisk sans :)

God tur

-Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg

#gammel rotte

Ja, #knaldperlen beskriver hendes bryster præcis som de er. Dejlige og naturlige, sidder som smurt på kroppen, og også halvstore brystvorter - dog ikke som Suzies.

Hun har desuden et fantastisk kønt ansigt og er med på lidt af hvert, hvis man opfører sig ordentlig og naturligvis betaler for ydelsen.

Bliver sgu nok nødt til at besøge hende i den nærmeste fremtid, da denne tråd har genopfrisket de dejlige minder og vækket dirigentstokken på Maestro ;)

-Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...