Hop til indhold
Gæst

I ved det jo nok :-)

Recommended Posts

Gæst

Ja nogle af Jer har nok luret den :-) Men jeg er Administrator, sidens ejer

Der kører pt en tråd i Generel debat "Falske anmeldelser.. Dvs "plantede" af bagmænd.

Startet af ZEUS, i dag, 00:16" , hvor vi bliver beskyldt for at tage imod " betaling" fra Pigerne. Det er jo ikke noget vi snakker om, men naturligvis kan vi jo finde en form for en løsning. Altså jeg kan jo godt lide et skrald Fisse eller 2... Ja fremadrettede uhensigtmæssige ting om dig kan jo forsvinde, ja nærmest inden det bliver sat ind. Ligeledes er vi ikke meget for " uheldige" brugere, så har du nogle fif om brugere der er i overskud, så lad os da kigge på det.

jeg har fuld tiltro til Jer, naturligvis... Men kan godt lide ordsproget " man skal yde før man kan nyde" så der skal først kigges på mine interesser, hvis du forstår ;-)

Så hvis du mener vi kan glæde hinanden, så send endelig en PM

p.s Af personlige årsager, som jeg ikke lige vil komme nærmere ind på, så skal du sende PM til Havnebumsen profilen og ikke min Administrator profil

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja og for at blive i havnebumsens spor, så vil jeg indrømme at jeg er: "Undercover moderator" her på siden  :-P

For at få indfanget alle de "uheldige brugere" på en effektiv og lynhurtig måde har vi valgt at indføre denne nye måde at moderere på.   :shock:

Som"undercover moderator" er man i princippet en ganske almindelig EG bruger, som deltager i debatterne og giver sit b7 med.

Der, hvor vi adskiller os fra andre brugere er, at vi kan "banne"/give andre brugere karantæne, uddele strafpoint og selvfølgelig slette indlæg.

Så pas på derude!! Du kan blive den næste, der bliver "BUSTED" af en: "Undercover moderator"  :P

Hav en fortsat god mandag og opfør dig nu ordentligt ;-)   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...