Hop til indhold
Mr. Lover

Den/de bedste GEF oplevelser

Recommended Posts

Er ikke så erfaren med glædespiger, men kunne godt tænke mig en rigtig GEF oplevelse.

Hvem har I best erfaring med som værende sød, kyssende og initiativrig (Helst Fyn, men ikke et krav) ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må jo anbefale :

 

Tifany og Kisha i Odense :)

 

Kysseglade Molly i Kolding :)

 

Bare 3 navne. Der er så mange dejlige GFE piger derude, men måske ikke så mange på fyn.

 

I Svendborg kan du ind imellem finde både Silje og Kristina der også gør i GFE.

 

Måske skulle du fortælle lidt om hvilken type / alder du er ude efter. Det gør det meget lettere for os andre at hjælpe :)

 

Og så burde denne tråd nok være under efterlysninger :)

 

 

 

 

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået mange dejlige kysseture rundt omkring, især på Pussy Galores og Cassiopeia. Men de bedste GFE oplevelser er dem som kom uventet. To oplevelser satte sit mærke.

Den ene en polsk pige som husede Kbh for nogle år siden. Jeg forventede intet, men pludselig tog hun initiativet og kyssede mig inderligt - fra start til slut. Hun var så MEGA sød, naturlig og sexet at jeg nok nød det lidt for meget og brændte varm på hende, så heldigvis blev hun ikke i landet. :D

Den anden var også komplet uventet, men ... Holder jeg for mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er ikke så erfaren med glædespiger, men kunne godt tænke mig en rigtig GEF oplevelse.

Hvem har I best erfaring med som værende sød, kyssende og initiativrig (Helst Fyn, men ikke et krav) ??

 

Synes at det vil være en god ide at du i stedet forsøger dig under 'Efterlysninger for Fyn'  eller hvad det nu hedder. Du kan natutrligvis også søge under andre områder. Men Generel Debat er nok ikke vejen frem for den type indlæg. :eek:,men selvfølgelig blot min mening.

 

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...