Hop til indhold
Longman

Atmos eller Harmony

Recommended Posts

Hvad siger eksperterne om dagsformen på FKK i Hamborg for tiden? Er det Atmos eller Harmony man skal besøge?

Jeg kender Atmos fra tidligere besøg (senest i februar) og har egentlig altid været godt tilfreds selvom det jo ikke er Artemis standard.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der mangler nogle ordentlige nyere anmeldelser af Atmos besøg. Du kan jo tage en for holdet.

Tyskerne fortæller at der er mindre upsell på Harmony frem for Atmos.

Jeg tror begge klubber er fine, men de folk der har taget begge klubber samme dag og som jeg har talt med har samstemmende vurderet Harmony som den bedste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker helt klar Harmony, frem for Atmos. Mere plads, bedre lokaler og de gange jeg har været der, bedre piger... :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er på linje med Ox og Rat. Af Atmos og Harmony er Harmony nummer 1.

Indendøre er Atmos i mine øjne snusket. Noget der betyder endnu mere om vinteren, hvor man hverken kan benytte Atmos' ellers udemærkede udeområde og den lille udendørs pool.

Harmony er i meget, meget bedre stand. Det er kun omkring 2,5 år siden den åbnede, og alt er stadig velholdt. De planlægger i øvrigt at have en lille pool klar i haven til sommer.

På Harmony er der lyse opholdsrum med store og gode sofaer, hvor man - hvis man ønsker det - kan sidde helt i fred, og endda arbejde lidt via sin mobil, hvis man har behov for det. Det er der aldrig nogen, der har skældt mig ud for, bortset fra en af de tyske piger, der sagde at jeg ikke måtte bruge mobilen.

Fire gange har jeg besøgt Atmos og Harmony samme dag. Hver gang har pigerne været klart bedre - yngre og flottere - på Harmony.

Det skal siges, at sammenligningen tre gange har været på en hverdag (mandag-torsdag) og en enkelt gang en fredag eftermiddag, så jeg kender ikke forskellen på weekendaftener, hvor Atmos måske kan tiltrække flere nysgerrige, ikke-faste, unge og flotte piger, fordi Atmos er lettere at komme til fra Hamburgs centrum. Men som sagt, så ved jeg det ikke.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da en hurtig uvidenskabelig optælling viste at 75% foretrækker Harmony....så blev det Harmony. Og det var et hit. Superlækre omgivelser og absolut godkendte piger.

Faktisk vil jeg vove pelsen og forsigtigt sige at det faktisk er lige før jeg foretrækker Harmony frem for Artemis selvom de egentlig ikke bør sammenlignes. Begge steder har sin berettigelse og Harmony er faktisk rigtigt fint når det kan nås fra Østjylland på 3,5 time. Det bliver er stort ja tak herfra. Tak for tippet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da en hurtig uvidenskabelig optælling viste at 75% foretrækker Harmony....så blev det Harmony. Og det var et hit. Superlækre omgivelser og absolut godkendte piger.

Faktisk vil jeg vove pelsen og forsigtigt sige at det faktisk er lige før jeg foretrækker Harmony frem for Artemis selvom de egentlig ikke bør sammenlignes. Begge steder har sin berettigelse og Harmony er faktisk rigtigt fint når det kan nås fra Østjylland på 3,5 time. Det bliver er stort ja tak herfra. Tak for tippet.

 

Tak fordi du delte. Kan du lokkes til at lave en hurtig sammenligning af Atmos og Harmony når det gælder pigerne. Jeg kan forstå du har været begge steder i år og jeg kan læse at du var mest begejstret for Harmony, men alligevel.

Sammenligning af antal piger på dagen, pigernes udseende og pigernes service de 2 steder op mod hinanden vil være ret interessant :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super at høre, at du havde en god oplevelse.

Kan du huske navnene på nogle af de piger, du havde en god oplevelse med, så skriv endelig lidt om dem :-)

Evt. meget gerne i denne tråd:

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her kommer lige et par hurtige ord om 3 af pigerne på stedet. Generelt er niveauet meget lig det jeg husker fra Atmos fra foråret. Måske en smule bedre her, men ikke noget markant.

 

Jeg havde fornøjelsen af at hygge med nogle stykker af dem, og de 3 jeg husker navnene på er:

 

Jenny: Tysk pige, midt i (måske sidst i..) tyverne. Lidt former, men masser af udstråling. Hun viste mig rundt på stedet og er uden tvivl på nippet til et prædikat som shark, men har masser af fed humor, snakker rigtigt godt engelsk og er ret intelligent. Hun er - som hun selv siger - en dyr dame og vil gerne ha lidt ekstra for en ekstra indsats, hvilket hun er helt åben om.....og hvilket er helt fair. Og man får virkelig en god omgang for pengene. Årets bedste blowjob og hun fik hele den opsparede mængde skudt ud over sig. Ville have haft en tur mere med hende senere men tror hun gik tidligt hjem.

 

Lara: Tysk pige, først til midt i tyverne. Smukt ansigt og meget høj pige. Også god til engelsk og frisk på en god hyggesludder med masser af humor. Glimrende knald. Desværre ikke til anal, hvilket eller var planen med runde 2 :).

 

Sophia: Tysk pige, meget ung, omkring 20. Utrligt køn og fantastisk krop. Desværre meget svær at kommunikere med da jeg er dårlig til tysk og hendes engelske er mangelfuldt, så det blev en lidt kedelig omgang maskinsex uden indlevelse. Men det lykkedes hende at få mig kørt i mål....hvilket efter en kedelig runde var et plus i sig selv.

 

Der var to sorte piger og en pige fra Ungarn samt en enkelt tysk pige der var hyperlangt fremme i skoene og jagtede ofre konstant. Dem er det jo bare at holde sig fra :)

 

Derudover var det vist en stille aften på Harmony for hajerne var sultne og cirklede omkring efter ofre - ret pågående men det var nu helt ok...så kunne man få nulret løgene lidt indtil det gik op for dem at det var skuffejern :).

 

Glæder mig allerede til næste tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...