Hop til indhold

Recommended Posts

Både Am på mekong og Jintana har fået gode anmeldelser for "clean" massage, så jeg besluttede mig for at afprøve bægge. Min anmeldelse er selvfølgelig min oplevelse af dem bægge.

Jintana er meget smuk og meget "kold" i sin optræden. Hun giver en dejlig og blød massage. Hun spurgte mig en gang undervejs om jeg kunne lige det og det kunne jeg godt.

Am ær et væsen fra nogle Thailandske skove. Hun er meget mild og behagelig men også lidt mystisk, på den gode måde. Hun giver en fantastisk massage, og trods at hun er lille og tynd kan hun give en rigtig hård massage om man ønsker.

Jeg vil anbefale dem bægge to men Am er lige en tand bedre til massage. Jeg kommer dog at besøge bægge igen, og igen, selvom jeg godt kunne ønske at de bægge tilbød ekstra.

Links

www.mekong-wellness.dk

www.healthyandcare.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Super - jeg giver dig så evig ret. Begge piger leverer Max god massage, men An er noget mere imødekommende og smilende.

Du blev ikke tilbudt hj?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter beskrivelsen kunne det godt være den Jintana, som tidligere var hos Royal på Øster Voldgade.

Hun gav en guddommelig svensker, men virkede ret "kold". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter beskrivelsen kunne det godt være den Jintana, som tidligere var hos Royal på Øster Voldgade.

Hun gav en guddommelig svensker, men virkede ret "kold". 

 

Det er det, selvom jeg ikke har været på Royal har jeg godt set at hun var der tidligere.

 

@Calleti, nej men det er jeg heller ikke så interessered af.

 

I dag fik jeg også afprøvet Ju på Kalasin som jeg placerer midt i mellem de to. Spurgte om hun tilbød mere end HJ men det gjorde hun ikke sagde hun...too bad.

 

http://www.kalasin-thai-massage.dk/

Redigeret af the jon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil anbefale dem bægge to men Am er lige en tand bedre til massage. Jeg kommer dog at besøge bægge igen, og igen, selvom jeg godt kunne ønske at de bægge tilbød ekstra.

 

 

the jon, vil det sige, at Jintana ikke længere tilbyder "svensk" - har du prøvet at spørge hende?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tillader mig lige at trække denne tråd frem igen, inden mit spørgsmål for altid forsvinder i mængden.... :wink:

Altså the jon eller andre: vides det, om Jintana stadig tilbyder svensk i forbindelse med hendes velkendte thaimassage eller sportsmassage?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tillader mig lige at trække denne tråd frem igen, inden mit spørgsmål for altid forsvinder i mængden.... :wink:

Altså the jon eller andre: vides det, om Jintana stadig tilbyder svensk i forbindelse med hendes velkendte thaimassage eller sportsmassage?

 

Jeg tror ikke du skal regne med det.

Klinikken hvor hun arbejder er ikke just kendt for at tilbyde ekstra ydelser.

Men til gengæld kan man få seriøs god massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK, det kan så være, at det er stedets politik.

 

Men de par gange, jeg var på Royal, tilbød Jintana af egen drift en håndtrold – og hvilken en guddommelig en af slagsen.

Hun er altså ikke ukendt med glade tissemænd.

 

Jeg har været på andre thaiklinikker, hvor kemien voksede undervejs i seancen, og her har jeg oplevet, at bum-bum kom på banen – med en tys-tysfinger fra pigens side, mens hun pegede ud mod mutter.

Aldrig har jeg været så stille.

 

Her vil Stump nok sige, at jeg er faldet i en veltilrettelagt thaifælde. Min erfaring med thaiklinikker (i Danmark) er imidlertid, at ALT kan ske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK, det kan så være, at det er stedets politik.

 

Men de par gange, jeg var på Royal, tilbød Jintana af egen drift en håndtrold – og hvilken en guddommelig en af slagsen.

Hun er altså ikke ukendt med glade tissemænd.

 

Jeg har været på andre thaiklinikker, hvor kemien voksede undervejs i seancen, og her har jeg oplevet, at bum-bum kom på banen – med en tys-tysfinger fra pigens side, mens hun pegede ud mod mutter.

Aldrig har jeg været så stille.

 

Her vil Stump nok sige, at jeg er faldet i en veltilrettelagt thaifælde. Min erfaring med thaiklinikker (i Danmark) er imidlertid, at ALT kan ske.

 

Du har fat i noget ganske essentielt der  Dr. X

 

Lad mig lige præcisere: Jeg TROR ikke man skal regne med ekstra.

Min antagelse beror på at jeg kender ejeren, og hun er ikke så glad for alt det der med ekstra.

Men man kan jo aldrig vide hvad der sker bag lukkede døre.

 

Jeg har sandelig også oplevet ting på thai klinikker, som absolut ikke var beskrevet i kataloget. Men det handler jo, som altid, om gensidig kemi.

 

 

Og nu skal du være sød ved Stumpen! Han kæmper jo en sej kamp for at få os andre til at forstå!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...