Hop til indhold

God regulær massage

Featured Replies

Skrevet

Hey forum.

Jeg er de næste par uger i Hovedstaden ifb.m. job, i hverdagene.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en gang god, gerne lidt hård, skulder ryg, ben massage - altså regulær kropsmassage. Og hvis det er muligt at kombinere det med en afslutning med hånd eller brystmassage, så ville det bare være top! Massagen er dog 1 prioritet!

Jeg har flere gange været på thai-steder, med blandet resultat. Nu kunne jeg godt tænke mig at prøve noget andet.

Jeg foretrækker nok en 'dansk' massør, der er ikke noget race-halløj i det, blot ønsker jeg mest af alt en ganske normal god massage, måske af en storbarmet dame som ikke nødvendigvis er helt ung. altså IKKE en standard "massagepige", læs prostitueret, da jeg netop IKKE er interesseret i full packet sex, men god massage, afsluttet med hånd eller kropskontakt.

Findes der en dejlig kvinde i 25-40 års alderen som tilbyder regulær og dejlig kropsmassage, og som alt efter kemi giver lidt ekstra? Gerne med store tunge bryster som glider hen over ens krop mens hun masserer, men uden at hun er matrone?

Gerne nær City, Hvidovre, Valby.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.