Hop til indhold
Guest Claesen

al den tid man pludselig fik

Recommended Posts

Guest Claesen

Jeg ved godt jeg er slem til de her opslag hvor jeg klager over jeg keder mig :-)

Så derfor har jeg tænkt mig at prøve noget helt nyt :-D

Jeg fik igår at vide jeg ikke skulle møde på jobbet mere oh hvilken herlig ting fik helt optur over det var igår jeg så valgte at give den fyraftens øl afsked med maner det passer lige til mig :-)

Nu har jeg så fået en masse tid tilovers havde i grunden tænkt mig at jeg skulle sove tiden væk men efter at have prøvet idag kun for at opdage at min hjerne har vænnet sig til at stå tidligt op så er den idé droppet igen, jeg holder dog humøret højt og tænker der jo meget man kan bruge sin tid på hytten skal rengøres, bilen dito, juledekorationer kunne også laves og haven kunne gøres lidt julet ja ja fantasien sætter jo ingen grænser :-D

Dernæst skulle tiden jo gerne bruges på at besøge og bruge tid med de personer jeg elsker, holder af og sætter pris på måske især et par ganske særlige personer det må tiden jo vise alt kommer som bekendt til den der venter og tålmodighed prøver jeg at have masser af ;-)

Når alt dette så er sagt / skrevet så er folk som altid velkommen til at komme med gode forslag til interessante, fornuftige eller sjove ting man kan foretage sig, :-)

Skulle der være en af jer piger der lige tænker jeg mangler da en til at underholde mig pudse spejle eller lave biksemad så kom frisk :-D

Redigeret af Claesen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med al den tid burde du da kunne oppe dig til at kreere en 3 retters erotisk menu til pigen . . .  ;)

Men håber at fritiden snart igen bliver sparsom . . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK - Så kan pigen se om hun hører til de udvalgte . .  :grin:  :grin:  :grin:

Biksemad - eller . . .  Efter at spejlene skinner som nyslåede tyvekroner . . . .  ;)  ;)  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claesen

OK - Så kan pigen se om hun hører til de udvalgte . . :grin::grin::grin:

Biksemad - eller . . . Efter at spejlene skinner som nyslåede tyvekroner . . . . ;););)

Præcis blanke spejle og 3 retters gourmet menu så det en pige der er i kridthuset

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja det er sgu sådan en fantastisk følelse at gå fra et job man ikke har været helt glad for på det senenste, og vide man ikke skal komme igen.

Der er som regel også lidt ro på mht pengene-i al fald de første måneder.

Men, og det her er røvkedeligt, men der skal jobsøges. Det er mere end fultidsarbejde, og med alle de afslag man får, og den indflydelse det har på selvværet, så er det op ad bakke. Og besøg hos de søde piger? Gør det nu inden selværet bliver skudt i grus, og det får indvirkning på lyst og livsmod.

Meeeeeen, god mad, ture i naturen, og såååå en tur hos ynglings kurtisanen, til at nedkøle naturlige behov, det giver brændstoffet.

Kede dig kommer du ikke til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claesen

Claesen, nu hvor du har meget tid vi kan tage på knald-tur i det tyske :P

Uha altså uden job er pengene jo ekstra små og der vist nogen der forventer julegaver her om en måneds tid og et billede af mig der knalder står ikke på ønskelisten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claesen

Jeg kunne nok godt finde på en ting eller to du kunne lave på lørdag når sølvræven lander i Aalborg :D

Du skriver bare hvis du keder dig ..

Uhh den skulle være ret så sød og ret så sjælden ;-)

Jamen når det dig så keder jeg mig altid så du siger bare til :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claesen

Ja det er sgu sådan en fantastisk følelse at gå fra et job man ikke har været helt glad for på det senenste, og vide man ikke skal komme igen.

Der er som regel også lidt ro på mht pengene-i al fald de første måneder.

Men, og det her er røvkedeligt, men der skal jobsøges. Det er mere end fultidsarbejde, og med alle de afslag man får, og den indflydelse det har på selvværet, så er det op ad bakke. Og besøg hos de søde piger? Gør det nu inden selværet bliver skudt i grus, og det får indvirkning på lyst og livsmod.

Meeeeeen, god mad, ture i naturen, og såååå en tur hos ynglings kurtisanen, til at nedkøle naturlige behov, det giver brændstoffet.

Kede dig kommer du ikke til

Du har helt ret var nu glad for kollegaerne men selve det jeg skulle lave var sgu røvfuld nederen men hey its a job.

Hmm vil nu sige at pengene ser ret ikke eksisterende ud men det skal nu nok gå tigger kan man jo altid blive :-D

Åh ja du skal søge 3 jobs om ugen jamen der ikke noget at søge jo, nej nej men det skal du altså så må du søge bredere og længere væk jow Jow tjøvenhavn er jo ikke længere væk end man kan pendle jeg tanker lige den private jet :-D

Ja go mad, den herlige danske natur,noget godt selskab jamen så køre det jo bare det gode humør er hvert fald sårn nogenlunde på plads

De søde piger siger du ja der ville nu ikke være så tosset nu er jeg et nøjsomt menneske så jeg kan godt nøjes med en sød pige :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...