Hop til indhold
Fick

Nicka (Engelsburg)

Recommended Posts

I søndags var jeg til luder for første gang i 14 måneder,jeg havde ærine I flensborg om aftenen,så jeg benytter muligheden for at besøge et par damer.

 

Første besøg var Nicka på Meireistrasse 3, høj slank blondine,det er lige mig tænkte jeg.

Jeg ringer så navneskiltet med Engels på og døren brummer og jeg går ind i opgangen.

Hun åbner døren i sorte selvsiddende strømper ,som på hendes billeder og undertøj.

Hun ser ok ud,men ikke modelsmuk ,hun har det der typiske østeuropæiske ansigtstræk.

Vi ordner så det finasielle .80 euro for en halv time ,det franske var med gummi.

Jeg tager så et hurtigt bad ,og hun kommer så ind og tager hendes tøj af.

Jeg lægger mig så på sengen på et håndklæde hun havde bredt ud,hun kravler så selv op og montere gummi,og går i gang med det franske,hun tager fat  om pikken med hånden og sutter så lidt på pikhovedet op og ned…meget kedeligt blow.

Fortsætter med missionær,hendes fisse er rimelig stram og hun stønner lidt,så doggy..desværre positionere hun sig sådan ,at det var svært at knalde hende ordentlig,da hun skyder røven nedaf så det er svært at trænge langt ind i hende,slutter med en ridetur.

Hun tændte mig overhovedet ikke,hun virker mere som hun hun gør det af nød ,frem for af lyst.

Hun har ikke nogen hardbody,både hendes bryster og røv er ikke superfaste og en lille topmave viser ,at hun måsker har født.

Alder ca.25-32  jeg havde betalt for en halv time ,men efter ca 15 min har jeg fået nok af det her ligegylde sex,så jeg siger tak.

Hun tilbyder at gøre mig færdig med hånden,men mine tanker er allerede over på Finkenstrasse ,så jeg siger nej tak.

 

Facit:  spild af penge at besøge hende.      fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har også betalt prisen for den tur, normalt er 30 min. med fransk med 50€.

Tak for info, det kommer til at koste hende nogen gæster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Fick, 

 

Din anmeldelse er næsten en oversættelse af en anden tysk anmeldelse:

 

Nika
Ich habe Nika gestern vor dem Finale besucht, um nochmal richtig Druck abzulassen.
Mir öffnete die Tür eine grossgewachsene, junge, blonde Frau? Mit wahnsinnig langen, schlankem Beinen.
Die Verhandlung lief besser auf englisch. Sie willigte ein bei 50430 mit Küssen.
Nach kurzer Waschung im ziemlich versifften Bad lag ich nackt auf dem Bett und wartete auf sie. Sie kam nackt herein und ich sah ihren langen, schmalen, schlanken Körper. Ähnlich wie auf den Fotos, nur waren die Titten etwas hautiger und hingen etwas, aber alles Natur. Das Blasen war lustlos und wenig tief aber ausdauernd und ohne viel Handeinsatz. Dann setze sie sich auf und ritt nach hinten geleht, sodass ich Ohrenschmerzen rasiere muschi sehen konnte. Muschi Anfassen war leider verboten. Den Rest griff ich daher also noch fester ab! Küsse kamen ihrerseits bisher nicht... Dann kurz doggy! Schöner kleiner Arsch. Sie ließ Mich hart und tief reinstoßen, es war ihr aber glaube ich nicht angenehm. Sie verzog die ganze zeit keine Miene und lächelte nur, wenn ich die extrem anlächelte. Der Job macht ihr keinen Spaß ... Dann Missio und nun forderte ich dafür alle Küsse ein. Ich musste sie richtig zwingen und ihr die Zunge in den Mund stecken. War geil, aber nicht freiwillig. sie hat es gehasst, würde ich interpretieren. Ich hielt das gute 10 Minuten so durch und nagelte sie hart und klatschend bis ich kam. War eher die Vergewaltigung einer unwilligen. Von ihr kam nichts positives. Kein lächeln. Danach kurze Waschung und Verabschiedung mit Küsschen. Bis bald, hat sie nicht gesagt, wieder kein lächeln. Ich glaub ich besuche sie nochmal und warte auf ihren Blick. Vorher leg ich habe Hand an, damit es noch länger dauert wink.gif
 
 
Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har også betalt prisen for den tur, normalt er 30 min. med fransk med 50€.

Tak for info, det kommer til at koste hende nogen gæster.

 

Ja ,det var dyrt for sådan et ligegyldigt knald.

Ses i bagklogskabens klare lys,skulle jeg nok hellere ha besøgt Wika,også fra engelsburg,der bliver skrevet godt om hende i gæstebogen,en sammenligner hende ligefrem med Julia ,da hun var på toppen.

 

Jeg fortsatte så til Finkenstrasse 6 og besøgte Alina,tror jeg hun hed.

Hun fortalte hun var fra Litauen,men jeg tog chancen afligevel..30 euro for 15 min,spurgte om det var kun en stilling,men hun sagde ,at vi godt kunne veksle.

Starter med doggy,hun lægger overkroppen helt ned i madrassen,og så får hun den ellers hårdt bagfra,så stillingsveksel,hun sætter sig op og rider..rider på hug og hendes ene hånd støtter hun mod min brystkasse,og så giver hun den ellers bare gas.

Hun var et godt knald ,gav fuld valuta for pengene…et godt valg til en hurtig tur…fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan næsten se det på billederne af Nicka. Der er heller ikke meget smil over hende der. Min erfaring er efterhånden, at der tit er en sammenhæng. Det er så bare træls, med dem, der slører ansigtet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...