Hop til indhold
Gæst

Om at blive domineret

Recommended Posts

Gæst

Jeg har aldrig brudt mig om kvinder, der gerne vil bestemme om det så er på den blide eller hårde måde. 

Læg mærke til de argumenter, som visse GP'er og andre debattører bruger. Det er tydeligt for mig, at de mener, at de har ret til at bestemme, hvad vi andre skal mene. De tror at de er en form for "støttepædagoger." Det er strengt forbudt at udtale sig en lille smule kritisk om noget en GP skriver, så bliver man straks udstødt, latterliggjort og hånet. Hvad med at man forholdte sig seriøst til det 'skrevne' istedet for straks at finde en eller anden humoristisk vinkel i det, som man kan genere vedkommende med.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Jeg kunne ikke være mere UENIG...

Du vil gerne fremstå som den store Alfa Han, men et menneske, som er på hævntogt fordi én eller flere debatørerne er uenig med dig, er i mine øjne en meget lille mand.

Jeg sætter stor pris på, at de Glædespiger som er på EG, stort set alle har noget mellem ørerne, og fremfor alt er i stand til at nedfælde deres meninger og tanker på tryk.

Humor i de forskellige indlæg, er jo blot med til at lette stemningen og gøre EG til det lille fristed, som det er for mange, men åbenbart ikke for Titman himself...

At man er uenig om dette og hint, er ikke det samme som at latterliggøre...

Så Titman, snup et kiks og kom videre... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig brudt mig om kvinder, der gerne vil bestemme om det så er på den blide eller hårde måde. 

Læg mærke til de argumenter, som visse GP'er og andre debattører bruger. Det er tydeligt for mig, at de mener, at de har ret til at bestemme, hvad vi andre skal mene. De tror at de er en form for "støttepædagoger." Det er strengt forbudt at udtale sig en lille smule kritisk om noget en GP skriver, så bliver man straks udstødt, latterliggjort og hånet. Hvad med at man forholdte sig seriøst til det 'skrevne' istedet for straks at finde en eller anden humoristisk vinkel i det, som man kan genere vedkommende med.  

 

Det er et meget luftigt og generelt indlæg, som du får klemt ud igennem ærmet.

 

At du ikke bryder dig om kvinder, der "gerne vil bestemme" er jo dit eget problem. Der er der til gengæld andre, der nyder og ligefrem opsøger.

 

Jeg ved ikke af, at "visse glædespiger og andre debattører" vil bestemme "hvad vi andre skal mene". Kan du ikke komme med eksempler, der underbygger dit udsagn? Så vidt jeg ved, er ordet ret frit herinde.

 

At det er "strengt forbudt" at udtale sig en smule kritisk om en glædespiges skrevne udsagn, uden at man "straks bliver udstødt, hånet og latterliggjort" forstår jeg heller ikke.

Det kunne jo - rent teoretisk - også skyldes, at skribenten skrev noget værre vrøvl i sit indlæg. Men kom gerne med et par eksempler!

 

Selv synes jeg jo nok, at en debattør som Jasmin har fået rigeligt med modstand herinde. Det samme skete med pigen fra Esbjerg (Sonny?), der trak sig herindefra, og Tigerpigen blev temmelig kontant hylet ud herfra.

 

Jeg skal heller ikke undlade at nævne koste-ejeren fra Hvidovre. Hun mødte i lang tid skepsis og modvilje herinde. Jeg vedgår såmænd gerne, at jeg selv var en af de største kritikere og et par gange gik under bæltestedet, men jeg har da siden ændret syn på koste-chaufføren.

 

Andre piger herinde har også været ude i stormvejr, hvoraf nogle har holdt pause eller helt er forsvundet.

 

Så alt i alt synes jeg ikke, at der er belæg for dine udfald.

 

Jeg vil dog gerne diskutere dine synspunkter nærmere over en god portion troldemad. Den ret har jeg god erfaring i at servere.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læg mærke til de argumenter, som visse GP'er og andre debattører bruger. Det er tydeligt for mig, at de mener, at de har ret til at bestemme, hvad vi andre skal mene.

 

Kan du ikke komme med lidt mere.... konkrete eksempler... 

 

Det er meget svært at forholde sig til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kunne ikke være mere UENIG...

Du vil gerne fremstå som den store Alfa Han, men et menneske, som er på hævntogt fordi én eller flere debatørerne er uenig med dig, er i mine øjne en meget lille mand.

Jeg sætter stor pris på, at de Glædespiger som er på EG, stort set alle har noget mellem ørerne, og fremfor alt er i stand til at nedfælde deres meninger og tanker på tryk.

Humor i de forskellige indlæg, er jo blot med til at lette stemningen og gøre EG til det lille fristed, som det er for mange, men åbenbart ikke for Titman himself...

At man er uenig om dette og hint, er ikke det samme som at latterliggøre...

Så Titman, snup et kiks og kom videre... :)

 

Ja, ja jeg er en meget "lille" mand og en stakkel. Det ved jeg sgu godt, men hvad er du ikke selv. Det er dig, der peger fingre af folk. Jeg udtaler mig generelt om en seriøs observation jeg har gjort mig her på Eroguide. Det flyder med indlæg fra "selvtilfredse" og "selvfede" debattører, der mener at de har ret til at sætte os andre på plads og høvle os ned, hvis vi bare udtaler os en lille smule firkantet. Iøvrigt har jeg ikke udtalt mig om at GP'erne ikke skulle have noget mellem ørene.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan du ikke komme med lidt mere.... konkrete eksempler... 

 

Det er meget svært at forholde sig til

Det må jeg ikke for så vil jeg forbryde mig mod Eroguide's regler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Iøvrigt har jeg ikke udtalt mig om at GP'erne ikke skulle have noget mellem ørene.  

 

Nej du har udtalt at : de (herunder GPer) mener, at de har ret til at bestemme, hvad vi andre skal mene

 

og der er mig bekendt absolut intet i EGs regler om forbud mod at linke internt mellem tråde hvor du underbygger denne påstand. 

 

 

Hvor på EG har du fået den opfattelse ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må jeg ikke for så vil jeg forbryde mig mod Eroguide's regler.

 

Det tror jeg bestemt ikke.

Du kan jo bare lede i arkiverne, og de indlæg, der ikke i tidens løb er blevet slettet, må jo være godkendt af Førerbunkeren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det tror jeg bestemt ikke.

Du kan jo bare lede i arkiverne, og de indlæg, der ikke i tidens løb er blevet slettet, må jo være godkendt af Førerbunkeren.

Beklager, det kommer ikke til at ske. Hvis jeg skal gå mere i deltaljer om det kommer jeg til at nævne navne og jeg har fået besked på at det må man ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager, det kommer ikke til at ske. Hvis jeg skal gå mere i deltaljer om det kommer jeg til at nævne navne og jeg har fået besked på at det må man ikke. 

 

Sludder og vrøvl og rene udflugter.

Du kan gå ind og linke til strenge og specifikke enkeltindlæg, hvis du ikke selv tør nævne navne. De vil jo fremgå af indlægget.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager, det kommer ikke til at ske. Hvis jeg skal gå mere i deltaljer om det kommer jeg til at nævne navne og jeg har fået besked på at det må man ikke. 

 

det er ganske enkelt ikke korrekt - du kan blot linke direkte til specifikke indlæg :)  

 

Du behøver ikke nævne et eneste navn - blot linke og lade folk vurdere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det gider jeg sgu ikke. Du kan selv tage at læse alle de indlæg jeg har skrevet idag og igår. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gider jeg sgu ikke. Du kan selv tage at læse alle de indlæg jeg har skrevet idag og igår. 

 

Jamen, dine indlæg i går/i dag kaster jo ikke en pind mere lys over de af dig påklagede forhold.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Desuden er det ikke mig, der stoler blindt på, hvad en luder siger... 

Mon du når at blive klogere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Underligt som ting altid kan vendes til personangreb :ugeek::roll:

 

Hvis man tilstrækkeligt mange gange har følt sig svigtet/forsmået af andre mennesker og nok i særdeleshed af glædespiger, så kan der nok være rigtig meget oparbejdet bitterhed der skal ud  :???:

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Underligt som ting altid kan vendes til personangreb :ugeek::roll:

 

Er det ikke noget med at stenkast og glashuse er en dårlig kombination. 

Tror ikke du har noget at lade nogen høre omkring personangreb Hr. X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kunne ikke være mere UENIG...

Du vil gerne fremstå som den store Alfa Han, men et menneske, som er på hævntogt fordi én eller flere debatørerne er uenig med dig, er i mine øjne en meget lille mand.

Jeg sætter stor pris på, at de Glædespiger som er på EG, stort set alle har noget mellem ørerne, og fremfor alt er i stand til at nedfælde deres meninger og tanker på tryk.

Humor i de forskellige indlæg, er jo blot med til at lette stemningen og gøre EG til det lille fristed, som det er for mange, men åbenbart ikke for Titman himself...

At man er uenig om dette og hint, er ikke det samme som at latterliggøre...

Så Titman, snup et kiks og kom videre... :)

Kunne ikke være mere ENIG! ;)

Og så vil jeg iøvrigt ikke skrive mere fordi jeg har en tendens til humoristisk selvfedme ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede helt konkret denne tråd handlede om at bestille 30 minutters blid/hård dominans hos en glædespige, og hvilke erfaringer man har med dette.

I stedet er det bare en mundkløe med personangreb på alle kvinder der vil bestemme hvor skabet skal stå. Slet ikke noget med sex-lege åbenbart. Wtf?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det gider jeg sgu ikke. Du kan selv tage at læse alle de indlæg jeg har skrevet idag og igår. 

 

Jeg har ulejliget mig med at gennemlæse dine indlæg. Det er klart at nogen formulere sig mere direkte og mere provokerende end andre, hvilket typisk også afspejles i de svar de modtager. Umiddelbart kan jeg ikke få øje på, at du skulle være "offer" for en tone du ikke selv har inviteret til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...