Hop til indhold

Smukke Salome tilbage i byen!

Featured Replies

Skrevet

Så kom hun endelig tilbage til Cph. Har besøgt Salome hver gang hun har været på besøg i DK. Tror at hun var her første gang for 2 - 3 år siden. Jeg tog forbi i lørdags for at få en 1/2 time med Superfransk & Græsk. :oops:  Da hun åbnede op, lyste hendes ansigt op i et stort smil. :mrgreen:  Dejligt når man bliver genkendt og får kys & kram som om det er en GF.

Salome er en smuk og superfræk latina fra Puerto Rico. Hun har den lækreste lille solbrune krop med en super fast numse og et par dejlige faste c-skåls bryster, der har fået lidt hjælp. Det har jeg personligt intet imod :shock:

Salome tager altid imod i fræk lingeri og super høje stilletto. (Hun er ikke så høj, fra naturens side)

Det blev til mange dybe og våde kys. Den bedste superfransk jeg har oplevet (Derfor jeg kommer tilbage gang på gang) Hun besteg min mandom og red mig i bund. Så vendte hun sig og red mig med ryggen til, så jeg havde den bedste udsigt til hendes smukke popo.

Efter lidt tid mente hun det var tid til at skifte indgang :eek: Hun holdt på min p.. imens hun stille og roligt lirkede den op i det bagerste hul. Klimaks blev nået i en doggy. Hun vaskede mig af og gav en dejlig omgang massage. Vi talte lidt om stort og småt. Kyssede og krammede igen inden det blev tid til at takke af. Hun fortalte at hun ville være her 1 uge mere. I´ll be back :-P

Skrevet

Det lyder da dejligt! Hvor meget engelsk kan hun?

Skrevet

Det lyder da dejligt! Hvor meget engelsk kan hun?

Nok til at man kan have en ok samtale. Faktisk er hun bedre til Tysk. Hun fortalte at hun også "arbejder" i Munchen, hvis man kom på de kanter :geek:

Skrevet

Ren reklame fra Yeyron....plat

Kan fornemme Mcqueen har haft en dårlig oplevelse med Salome? Fortæl  :???:

Skrevet

Fandt ivørigt denne anmeldese fra Plaskeren som anmeldte Salome i 2012!

Skrevet 16 oktober 2012 - 14:41

Salome har jeg mødt og nydt. Hun er som hun ser ud til, mega lækker med store og hårde silikonenødder.

Hun var efter eget udsagn meget lidderlig da jeg var forbi og jeg blev da også godt revet rundt i den halvanden times tid jeg var der, selvom jeg kun havde bestilt en time. Hun fike mig kampklar og tømt 3 gange..... 
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.