prins dk 6 Skrevet 11. November, 2014 Jeg har netop haft besøg af fårup pigen hun er på flere sider her er et link http://side6.dk/resultatside/?q=faaruppigen, hun gir indtryk af at være halvt dansk, hun er ikke pigen på billedet, hendes alder skal nok passe og hun har et super smukt ansigt, borset fra det så er hun tynd så man tror hun lider af spisevægring. jeg har skrevet med hende lidt tid, alt på perfekt dansk, det viser sig så bare at det er hendes chaufør som svare, han lover at hun tungekysser hvilket hun ikke gør, han siger også hun er til analt hvis kemi, jeg fik hende til at komme i sofaen ved at lege med hende men hun lignte verdens største ? da jeg spurgte om anal, hun er ikke vildt tændt, virker lidt som om det bare skal overståes, jeg har lidt ondt af en pige som hende der er fanget af bagmænds latterlige løgne. havde bestilt 2 timer men sendte hende hjem igen efter 20 minutter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. November, 2014 Giver hun indtryk af at være prostitueret mod sin vilje? Jeg havde egentligt overvejet at aflægge hende et besøg, men efter din anmeldelse er de planer da godt nok nede på frysepunkts-niveau. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen83 33 Skrevet 20. November, 2014 Jeg har netop haft besøg af fårup pigen hun er på flere sider her er et link http://side6.dk/resultatside/?q=faaruppigen, hun gir indtryk af at være halvt dansk, hun er ikke pigen på billedet, hendes alder skal nok passe og hun har et super smukt ansigt, borset fra det så er hun tynd så man tror hun lider af spisevægring. jeg har skrevet med hende lidt tid, alt på perfekt dansk, det viser sig så bare at det er hendes chaufør som svare, han lover at hun tungekysser hvilket hun ikke gør, han siger også hun er til analt hvis kemi, jeg fik hende til at komme i sofaen ved at lege med hende men hun lignte verdens største ? da jeg spurgte om anal, hun er ikke vildt tændt, virker lidt som om det bare skal overståes, jeg har lidt ondt af en pige som hende der er fanget af bagmænds latterlige løgne. havde bestilt 2 timer men sendte hende hjem igen efter 20 minutter. Jeg har lige besøgt Fårup pigen for 2 dage siden. og jeg må sige. jeg blev ret så skuffet. For det første var det ikke pigen på billedet. Jeg havde ellers glædet mig til en langhåret brunette med flotte kurver. Men pigen der åbnede døren var slet ikke lang håret. hun var så tynd og uden former, at man nemlig skulle tro hun har en spise forstyrrelse. Men jeg tænkte okay, vi prøver. 10 minutter inde i akten, var jeg nød til at stoppe. Hun lignede overhovedet ikke en der havde lyst til det her. hun så bange og trist ud. Hun ville ikke rigtig kysse. Jeg kunne bare virkelig mærke at hun ikke ville have mig. Men på troeds af det, ville hun gerne have at jeg kom igen. Hvilket jeg ikke forstår. For mig virker det som om at hun ikke har lyst til at arbejde med det hun gør. Jeg siger ikke at nogen tvinger hende. Men hun er ihvetfald ikke glad for sit arbejde. så meget forstod jeg da. - Det var simpelthen en ren skuffelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen83 33 Skrevet 20. November, 2014 Giver hun indtryk af at være prostitueret mod sin vilje? Jeg havde egentligt overvejet at aflægge hende et besøg, men efter din anmeldelse er de planer da godt nok nede på frysepunkts-niveau. Jeg ville ikke anbefale hende. Jeg kunne ikke få rejsning pga. den måde hun var på. trist, umotiveret, og som jeg sagde. man kan mærke at hun ikke har lyst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen83 33 Skrevet 4. December, 2014 Giver hun indtryk af at være prostitueret mod sin vilje? Jeg havde egentligt overvejet at aflægge hende et besøg, men efter din anmeldelse er de planer da godt nok nede på frysepunkts-niveau. God ide. Lad være med at besøge hende. Hun er trist og ked af det. hun giver total turn off. De har lagt et nyt billede ind, så jeg tænkte at hende der, hun er lækker og hende måtte jeg besøge. men det er den samme pige, bare med nye billeder. og stadigvæk FAKE billeder ! Det virker virkelig som om hun ikke har lyst til at være der. Jeg har tænkt på om det skal andmeldes. Jeg elsker piger der arbejder med sex, men kun når det er noget de selv vil. ikke når det er en eller flere bagmænd der sidder bagved og bestemmer og for alle pengene. Og det kan man tydelig mærke på det her sted, at det er det. Hun burde ikke være så trist og umotiveret og næsten helt bange. For selvom hun ikke rigtig har lyst til dig, vil hun heller ikke have at du går. hun bliver helt bange for at du vil gå uden at købe noget. og i min verden, virker det ikke normalt. det virker alt, alt forkert. hvis du forstår hvad jeg mener. Mvh. Tom 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg